SNR Düşüşü

Bundan 2 hafta önce 13-15 snr ile bağlanırken bu hafta başı snr değerim 10 a şimdi ise 8 e düştü. Zayıflama değerleri aynı kalıp bu kadar hızlı düşmesi hiç normal değil. TurkNet 2 haftadır sorunu çözemiyor. Son çare size ulaşmak olacak. @EFG
2 Hafta Önce:
hat
Bugün

Snr değeri gün içerisinde değişen bir değerdir. O yüzden akşam 8 gibi 8 db görünürken gece 2 gibi 13 db görünebilir bu da normaldir.

Bu foto akşam değil ki? Sabah 8 de aldığım resim bu. Bir anda oldu zaten.

Diğer foto ise prime time zamanı testten önceden yoğun saatlerde bile herhangi bir düşüş olmuyordu. Bu gece 10 olan değer internet gidip gelmesi sonucu 8 e düştü. Ezbere konuşmayın lütfen.

Hayır stabil sürüm. Modem üreticisi tarafından stabil sürüme özel güncelleme alıyorum.

Keenetic Modemlerde snr sabitleme var. Snriniz 8 dbye Standard olarak ayarlı. Kendiniz snryi 12-13 db yapabilirsiniz. Keenetic modemlerde standartdır.

Önceden de 8 sabitliyken snr 13 15 arasıydı. Çünkü max hızı alıyordum.

1 Beğeni


Snr değerini bu ayarlarla 13-14 yapınız.

Anlık durum halen daha ısrar ediyorlar port değiştirmemekte

Bana kapalı olması gerektiği söylendi. Bu şekilde kullanıyorum. 17 gündür Kopma kesilme yok.

Hattın, dolabın veya santralin kapasitesi düşmüş. Yeni abonelikler gelmiş olabilir. Zayıflama değişmiyor ama snr düşüyor ise sebebi hattın kapasitesinin azalması diyebiliriz

1 Beğeni

Gece 10 snr ile bağlıyken 5 dakika gidip gelmesi sonucu böyle olması biraz saçma geldi. Gece gidip gelme sonucu 40000 olan upload kapasitesi 46 bine 30 olan upload snr si 32 ye çıktı. Ama nedense download tarafı düştü. Abone eklense ikiside düşerdi

Ben gördüğüm şeyi yorumladım. Planlı bir çalışma da yapılmış olabilir. Santrale yeni bir fiber dolap da bağlanmış olabilir. Tarife hızınıza etki etmiyor ise kayıt oluşturmayın önerisi sunabilirim

Tarife hızımı alamıyorum artık

1 Beğeni

Açık destek kaydınız varsa durumu oradan iletin. Hız profili kontrol edilir, modeme ulaşan değerler kontrol edilir ve TT tarafına iletilir. Umarım kısa sürede çözülür :pray:

Sorunu iç tesisat olarak belirttiler. Eminim ki hiçbir değere bakmadan direkt olarak karar verdiler.

İşlerine öyle geliyor. Koltuklarından kalkıp iki tane kabloya bakmaktansa oturup hazır maaş yemek daha iyi tabi ki.

1 Beğeni

Güya kontrol etmişler. Gelen giden yok dediğin gibi. Sistemden bakıp ohoooo tamamdır diyip geçiyorlar. .

Bu onların elinde olan birşey değil maalesef. Altyapı sahibi firma abone kaybettikçe bu tip yollara başvuruyor gibi.

Valla biz kullanıcıyız. Şuan her ne kadar bu durumdan memnun olmasam da elimizden bir şey gelmiyor. Umarım firma bu konuyu görürde birazcık bu konu hakkında kendilerini düzeltirler.