Sinyal zayıflaması

Merhaba arkadaşlar 1 yılı aşkındır sinyal zayıflaması derdinle uğraşıyorum. türk telekom sorun iç hat kaynaklıdır deyip geçiyor. telekom kablosuna yak ile girip ankastreden ölçüm yapıyorum 22 zayıflama gözükmekte. daha önce yerinde destek çağırdım iç hat kaynaklı sorun yok deriler

2 Beğeni

Gelen ekip ortak çalışma talep edip türk telekom tarafından lokal kontrol edilmesi gerekirdi. İstersen yeniden destek kaydı açıp bunu ilet.

söz de talep etti ama telekom gene iç tesisat demişti.

1 Beğeni

Bende Telekom kaynaklı arıza yok yazmışlar bu gün. :sweat_smile: Ortak çalışma talep ettim bakalım sonuç ne olacak. En son btk + cimer + tüketici hakları hakem heyeti.

1 Beğeni

bi kere onlarda arıza olsa şaşarım. geçen saha dolabının başında gördüm ekibi sordum dedim böyle böyle zayıflama var adam normal diyor başka bir şey demiyor

1 Beğeni

Bak şu kadar para ver çözelim deseler yemin ederim veririm ama bu adamlarda iş bitirecek personel yok. İşi gerekirse yargıya taşıyıp emsal bir karar çıkartıp odama çerçeveleticem.

bizim memlekette hakkını arayıp bulmak 5 sene o zamana fiber gelir.

1 Beğeni

Ben 5 seneye buraya fiber geleceğini bilsem şükür namazına dururum. Açık ve net. Bu personel ve kafa yapısıyla telekomdan bir cacık olmaz. Gitsinler kumda oynasınlar altyapıymış fibermiş meh! Hazır yıllardır çürümüş alt yapı var ya katlansın zavallılar düşük hızlı sorunlu hatlarımıza. Muhahaha! İçten içe böyle demiyorsa bunlar bende bir şey bilmiyorum…

Onlarda bıkık. Geçen ay yan ilçeden bize gelen havai hattı yer altı fibere dönüştürüyorlardı konuştum dedim fiber bize mi hayır dediler. ben de durumu anlattım bakır her şeyden etkileniyor yağmuru ayrı rüzgarı ayrı vs vs dedi işte çalışanlarda sevmiyor bakırı

Türk telekom şuanlık Vdsl dönüşüm yapıyor full bu yılın sonuna kadar o bitince. fibere geçiş başlayacak. Duyduğuma göre. Bunu eskiden neden yapmadılar anlamadım

benim bölgeme 2009 da vdsl geçişi yapılmış o zamandan bu zamana kadar aynı dolap aynı kablo. sonra sorun iç tesisat kaynaklı oluyor

Ben çok şey yazarım Telekom ve ekipleri hakkında ama ağzımı bozmak istemiyorum. 2005ten beri sabit internet kullanıyorum yaşadıklarım hep böyle mücadele üstüne hiç kolayca iş yapıp memnun ettiklerini hatırlamıyorum.

biz de aynı. 2003 2004 yıllarından beri internet kullanıyoruz. 2014 'te bu eve taşındık. bölgeye 2009 da vdsl gelmesine rağmen adamlar 4 sene daha adsl verdiler. asla daha yüksek hız alamaz mışım türknet sayesinde vdsl ile tanıştım

1 Beğeni

onu yapabiliyorsun ama yüksek taahhüt istiyorlardı sanırım. Bundan 4 sene önce 700bin yatırım yapıp bi öğrenci yurdu açmıştım, malum altyapı yok telekom şu parayı verirsen hemen fiberi çekeriz dedler ve o zamanın zamanında 6500 tl hibi bi rakam ödemiştik

1 Beğeni

Hocam sıkıntı şu burada fiber yok. Etrafımdaki binalara şehirdeki sitelere yeni yapılan kalabalık yerleşimlere falanda baktım hiç birinde sorgulamada çıkmadı. Resmi daireler, bankalar ve bir çok önemli sayılacak yer maksimum vdsl olarak gözüküyor. Bu adamlardan istediğim fiber bile değil artık imkansız gibi görüyorum çekmelerini bari benim bakır kablonun sorununu çözsünler. Onun için elit ekip çağırabilir miyim telekomdan diye araştırdım müşterisi olmadan yapamazsın dedi buradaki arkadaş. Garip saçma sapan işler. Kendim hattımı dışarıdan yenilemeye kalksam kanun yasaklıyor. Kendileride yapmıyor.

1 Beğeni

senin işin hakketten zor… hadi benim birazda olsa umut var ama senin zor…

Hocam inan her şeyi kitabına uygun yapmak için uğraşıyorum. Şu destek biletim sonuçsuz kalıp sıkıntım giderilmediği gün normal yolları tükettiğimi belirterek muhattapları alt yapı olarak T.Telekom ve sağlayıcı olarak TürkNeti göstererek btk, ci̇mer, açik kapi, özelmüşteri̇yöneti̇mi̇ne mai̇l, tüketi̇ci̇ hakem heyeti̇ne e devlet başvurusu, twi̇tterdan telekom desteğe, twi̇tterdan telekom ceo ve ceo yardimcilarina tweet aticam + özel mesaj aticam, en son tbmmye e dilekçe yollayacağım. Kimlerin başı ağrır gerisine karışmam çözülene kadar şikayetleri yenileyeceğim.

arıza numaranı gizle reis, tam gaz durmak yok :fire:

Eyv ilettim moda silsin.

1 Beğeni

Ankastre’ye gelen kablolarda sorun olma olasılığı olabilir fakat bunu anlamanın yolu komşuların DSL değerlerine bakmak ve ona göre ankastre’ye gelen kabloyu değiştirmen gerekecek. Fotoğraftı incelediğim zaman ankastre binanın dışında yani kablo sıcak ve soğuktan etkilenmiş olma olasılığı var diyebilirim yani içerisinde kablonun içerisinde nem olmuş olabilir. Kışın değerlerinizin düzeldiğiniz farkedeceksiniz.
Nem olayını bana TT’de çalışan bir adam söylemişti.