Sinyal verme durumu

Selamlar değerli TurkNet ailesi ve forumun güzide insanları,
Yaklaşık 2 senedir çok güzel geçiniyorduk sevgili firmamızla.Belirli sebeplerden ötürü iptal edilince ben de yeni bir arayışa gerek duymadan tekrardan TurkNet 'e geçmek istedim.Gigafiber gelmesi çok güzel bir haberdi.Belgelerimi attığımda hemen onaylamaları,çağrı merkezindeki ilgili insanlar ve sürecin kısa süreceğine inanmak gerçekten güzel bir his.Ancak maalesef her gülün bir dikeni var.Öğrendim ki binamızdaki gigafiber kutusuna sanırım port sorunundan dolayı sinyal verilmemiş.Yaklaşık 2 haftadır modemime kavuşma arzusundayım.Sanırım müşteri temsilcilerimiz ile o kadar çok araştım ki aynı insan gelirse iki kelime de muhabbet ederiz diye düşünüyorum.Tam olarak 3 kez durumun aciliyetini bildirdim ve sanırım 2 kez not düşürdüm saha ekiplerine.25 Ağustos günü geldiler yanımıza bu port sorunundan bahsettiler.Ertesi gün sisteme kaydı düşüldü ve teknik olarak bunun çözümü 26 ağustostan beridir sürüyor.Tabii bu hizmet için biz de sabredebiliriz ancak 2 hafta da sizce önemsenmeyecek bir süre midir acaba? Dün saha ekiplerinin zili çalıp gelmesi ile heyecanlanmıştık ancak gelip gitmeleri bir oldu.Sisteme bile gelme nedenlerini belirtmemişler ve ayrıca hiçbir bilgilendirme smsi gelmedi.Bu konuyu foruma taşımak istedim çünkü artık çağrı merkezleri ile pek yürümüyor.Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

Yaşadığınız durumun aynısını biz yaşıyorduk. 13 gündür başvurumuz sonuç vermemişti. Başvuru yaptıktan sonraki 2 gün içerisinde kurulum ekipleri geldi fakat binada sinyal olmadığını söyleyip gittiler. 13 günlük mücadelemin sonucunda bugün altyapı ekipleri gelip sinyali bağladılar. Pazartesi için de artık son kurulum randevusunu kararlaştırdık. Yani neredeyse iki haftadır aynı sorunu da biz yaşıyorduk. Hem sosyal medya kanalları aracılığıyla, hem TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden, hem forum üzerinden, hem de çağrı merkezi üzerinden o kadar çok kaydım var ki. İlk başlarda da sizinle aynı duyguları yaşamıştım. Heves, büyük umutlar derken süreç negatif ilerliyordu ta ki bugüne kadar. Hatta kaç kere bütün süreci konu açıp anlatıp gün gün güncellemek istemiştim. Çünkü bizim de TT’daki taahhütümüz bitiyordu ve eğer uzatmasaydık bu sefer de port kaybı yaşayacaktık. Yani ya TurkNet taahhüt bitmeden bize hizmet sağlayacaktı ya da biz daha TurkNet yolculuğu başlamadan iptal etmek zorunda kalacaktık. Uzun lafın kısası, süreç biraz yorucu ve uzun olabiliyor fakat sonunda bir şekilde geliyorlar. Bana bu süreçte forumda @alperenatici hocam sağ olsun bayağı yardımcı oldu. Umuyorum sana da yardımcı olacaktır. Burada da kafana takılan ne varsa da sorabilirsin. Umuyorum ki altyapı ekipleri erkenden gelip sinyali ayarlar ve yüksek hızlara bir an önce ulaşırsın.:rocket:

1 Beğeni

12 Ağustostan beri ben de aynı durumu yaşıyordum sinyal gelmeme durumu ekiplerin tekrar kontrol etme durumu cart curt şükür randevu verdiler de yarın kurulum ekibi geliyor bakalım ne olacak

1 Beğeni

bende değişik bir sorun yaşıyorum üst mahallelerde gigafiber hizmeti aktif arkadaşım bile kullanıyor bizim mahallede Belediye ruhsat sürecinin tamamlanması bekleniyormuş , kablolalama ruhsatı tamamlandığında aktif olacakmış gigafiber hizmeti anlayamadım bu cevaptan bir şey çünkü belediye ruhsat süreci kablolama ruhsat süreci tamamlanmasa diğer mahalleler nasıl kullanıyor gigafiber hizmetini iyice kafam karıştı benimde.

1 Beğeni

Tahminim doğalgazı evinize yapılınca onu haritalandırılıp firmaya sunup onaylanması gibi benzer durum söz konusu olabilir.

1 Beğeni

Bağlantı sağlayabildiler mi hocam?

Maalesef hocam,iyi haber sms atıp bilgilendirmişler.Öteki türlü ise bir hafta daha beklerim sanırım bu gidişle.Oluruna bıraktım artık saha ekibinin keyfi ne zaman isterse o ara gelsin.

Selamlar @FurkanP, mesajınızı okudum. Forum profilinize tanımlı müşteri numarasından hizmetinize ulaştım ve ekiplere durumu aktardım :raised_hand:

1 Beğeni

Teşekkür ederim efendim henüz bir gelişme daha yaşanmadı ama bekliyorum.Bugün abonelik başlatma tarihinden itibaren 16 gün geçti ve bu 11 iş günü yapıyor.Bir çok kez aciliyet bildirdim.Altyapı kaynaklı sorunun bildirilmesinden de tam 11 gün yani 6 iş günü geçti.Umarım bir 1 ayı bulmaz süreç tek temennim bu.Sorun çözüldüğünde çözüm olarak işaretleyeceğim.