Sinyal Alamıyorum. Kabloyu kopartmışlar

3 ocak itibari ile mahallemizde bir apartman yıkım işlemi sırasında kablo koparıldı ve modeme gelen sinyal tamamen gitti. Destek kaydı açtığımda sorunun altyapı arızası olduğu ve 18.01.2025 9.38 civarı çözüleceği söylendi. Bugün bu saat itibari ile açtığım destek kaydı. Arızanın 02.02.2025 de çözüleceği yazıyor. Kullanmadığım internetin faturası geldi.

1 Beğeni

Merhaba @yorulmazy44 , müşteri numaranızı forum profilinize ekleyebilir misiniz? Şu an yazan numarayı kontrol ettiğimizde iptal edilmiş bir hizmet çıkıyor.

8857451*** numaram destek kaydı açtığımda bana tarih veriliyor?

85172220 numaralı kaydınıza istinaden ekibimiz sizi bilgilendirmiştir. Arıza durumuna göre çözüm süreci planlanandan uzun veya kısa sürebiliyor. Süreçleri hassasiyetle takip ettiğimize emin olabilirsiniz. Gelişme olması durumunda bilgi verilecektir. Faturanız için ise yeni bir kayıt oluşturabilirsiniz. İndirim tanımlanacaktır.

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.