Sık sık kopma sorunu yaşıyorum

merhabalar uzun süredir kopma sorunu yaşıyorum geçenlerde telekom ekipleri geldi ve sorunu modemde buldu modem markası vmg 3625-t50b yardımcı olur musunuz

Allah allah az once sizle ayni sorunu olabilecek birine yanit verdim oda ayni modemi kullaniyor yine tt onada modem kaynakli demis değişik. bende ayni modemi kullanıyorum sıkıntı yok suan. bence sizin sorununuz modem kaynakli olmayabilir ama kontrol etmek lazım @MehdiUygun @Oguzhan @Darkcrak @Baran @CKLasT

2 Beğeni

ya uzun süredir yaşıyorum sorun altyapıdadır diye internet hızımı 50-60 tan 26mbye düşürdüm ama sorun halla devam ediyor TurkNet ekibi daha 2 ay önce geldi sorun bir süre çözüldü ama yine başladı zaten hep öyle oluyor. en sonunda da sorunu modeme attılar bilmiyorum

Bende çok anlamıyorum lakin Moderatörleri etiketledim isterseniz bi modem hat değerlerinizi konuya ekleyin arkadaşlar bakarlar zaten soracaklardır

=============================================================================
xDSLFwVersion: FwVer:5.12.21.0_B_A60901 HwVer:T14.F7_0.0
Line State: Up
Modulation: ITU G.993.2(VDSL2)
Annex Mode: ANNEX_B

INP downstream: 0
INP upstream: 0
shineGINPdownstream: 0
shineGINPupstream: 0
reinGINPdownstream: 0
reinGINPupstream: 0

TPSTC type: 64/65B PTM TC

near-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
near-end fast channel bit rate: 26621 kbps
far-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
far-end fast channel bit rate: 6141 kbps

near-end FEC error fast: 0
near-end FEC error interleaved: 0
near-end CRC error fast: 0
near-end CRC error interleaved: 0
near-end HEC error fast: 0
near-end HEC error interleaved: 0
far-end FEC error fast: 0
far-end FEC error interleaved: 0
far-end CRC error fast: 0
far-end CRC error interleaved: 0
far-end HEC error fast: 0
far-end HEC error interleaved: 0
DSL uptime :35 min, 22 secs
DSL activetime :0 min, 22 secs

Downstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin downstream: 23.7 dB
output power upstream: 7.7 dbm
attenuation downstream: 6.8 dB

Upstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 30.3 dB
output power downstream: 12.6 dbm
attenuation upstream: 0.1 dB

Bit table:
carrier load: number of bits per tone
tone 0- 31: 00 00 00 00 00 00 00 00 02 12 22 24 44 44 44 44
tone 32- 63: 00 44 45 45 55 55 56 66 66 66 76 66 67 77 77 77
tone 64- 95: 68 77 88 78 88 88 88 88 88 88 88 88 87 88 88 88
tone 96-127: 88 88 88 88 88 88 87 88 87 88 77 87 87 77 78 77
tone 128-159: 77 77 77 77 77 77 77 77 77 67 77 77 77 77 77 77
tone 160-191: 77 77 77 77 77 77 77 77 76 76 77 66 76 66 66 66
tone 192-223: 76 66 66 66 66 66 66 66 56 66 66 66 66 56 66 66
tone 224-255: 66 65 66 66 66 66 66 66 66 66 66 66 56 66 65 65

Hat degerleriniz mukemmel modem kaynakli olma ihtimalini gecersek ic hatta sıkıntı olabilir paslanma vs onun dışında aklıma gelmiyor

valla tt ekipleri sorunu modemde buldu daha yeni tesisat çekildi 2-3 ay falan oldu

Eğer modemi Türknetten aldıysaniz modem işini yine türknetin cozmesi gerrk diye düsünuyorum Destek kaydı acarak Konuyu izah edip ttnin modem kaynakli oldugunu dusundugunude not edin belki sorununuz cozumu icin modem vesaire gonderirler.

yok ya ben türknetle anlaşamıyorum, modemi onlardan aldım ama modemle ilgili bi değişiklik veya herhangi bişey yapmıyolar sadece 100 tl karşılığında ekip gönderelim güzel bi analiz yapsın diyolar daha yeni 100 lira verdim ekibe üstüne internetim halla kopuyor bu binevi dolandırılıcık kendi eski modemimle denedim onda da kopma yaşadım ama eski modem yani şuan hiçbişeyden emin değilim en son çare buraya geldim

Bence modem kaynaklı degil eskide olsa kopma olmaz diye düşünüyorum diğer arkadaşta denemiş ondada kopma olmus. @EFG etiketliyim gorurse ilgilenir TurkNet calisani benim bildiğim

1 Beğeni

başka bir modemle test edebilirsin. o değerlere göre modem en son ihtimal. arkadaşların da dediği gibi kablo ve kablo uçlarını kontrol etmekte fayda var.

2 Beğeni

Merhaba, hat değerlerinizi inceledim fakat gayet iyi gibi görünüyor. nPerf web sitesi üzerinden hız testi yapıp sonucu bizimle paylaşır mısınız? Eğer kopma varsa burada hız testinde anlık kopmada internet hızınızın anlık düşmesi ve yükselmesi gerek.

Hız testini yaparken hem kablolu olarak hemde kablosuz olarak 2 değeride bizimle paylaşırsanız sevinirim.

Merhaba @lust, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Size zaten yapmanız gereken işlemler konusunda telekom ekipleri net bilgiyi vermişler. Sorun modeminizden kaynaklıysa buna TurkNet müdahale edemez :frowning:

Farklı bir modem alıp hattınızı test edin isterseniz. Eğer kopma sorunu yaşamazsanız modem değişikliğine gitmeniz gerekir.

1 Beğeni

Kopma olduğunda modemin ışıkları sönüyor mu? Kablolu olarak da kopma yaşanıyor mu yoksa sadece wi-fi üzerinden mi?