Sık sık kopma Oluyor

Ya abicim 2 aydır yeni abonelik açtırdım sık sık kopma yüzünden internete girilmiyor yok saha dolabında sıkıntı varmış 1 ay geçti bi türlü çözemediniz nedir bu ya böyle devam ederse iptal edeceğim bi el atın lütfen.

Yaşadığınız sorunu detaylı bir şekilde anlatırmısınız?

Online işlem merkezi üzerinden kayıt oluşturun ve modem arayüzünden hat değerlerinizi paylaşın.

2 aydır TurkNet abonelik açtırdım 1.ay hiç kullanmadım interneti sık sık kopma yüzünden sadece kurulum ücreti aldılar 36 tl fatura yatırdım 2.ay geldi 17 gün arıza olucak anlaşıyınız için teşekkürler falan 17 gün bitti 5 gün daha kattılar oda bitti 3 gün daha kattılar hayır 2 aydır çözülmicek olan şey ne olabilir

Defalarca kayıt açtırdım bana dedikleri şey 3.şahıs tarafından dolabınıza saldırılmış Türk Telekom ekibi üstündeler biz karışamayız bizde sizler gibi onlardan haber bekliyoruz diye cevap veriyorlar insan bi üstlerine gider siz neden bekliyorsunuz anlamıyorum böyle devam ederse iptal edeceğim.

Saha Dolabı/Santral kontrolü Türk Telekom’un sorumluluğundadır bu durumda TurkNet tarafında talep oluşturuluyor Türk Telekom ekipleri tarafından çözümlenmesi gerekiyor. Detaylı bilgi almak için bağlı olduğunuz Türk Telekom Müdürlüğü ile iletişime geçmenizi öneririm.

Abicim 1 ay oldu Türk Telekom elindeyse adamlar uğraşmıyor umursamıyorlar TurkNet 'e para veriyoruz onların internetini kullanıyoruz ama sıkıntı çıkarsa turknetin elinden bişi gelmiyor ne kadar saçma bi yer 5 gün kaldı olmadı iptal ediceğim.

Edin hocam. TurkNet’in kendi altyapısı değil ki TurkNet’in cihazı olsa, TurkNet’in kablosu olsa zaten müdahale edip halleder. Fakat altyapı tekel Türk Telekom’un. Diğer kullanıcılar internete erişebiliyor mu? Eğer diğer kullanıcılarda sıkıntı yok sizde sıkıntı varsa;
İç tesisat sıkıntılı olabilir.
Kullandığınız modem, splitter gibi cihazlar sıkıntılı olabilir.
Bağlı olduğunuz port sıkıntılı olabilir.
TT müdürlüğüne gidip dilekçe verebilirsiniz, sorunlu hizmet aldığınıza dair.
Destek kaydından eve ekip göndermelerini talep edebilirsiniz.

Merhaba, mucbir sebepten dolayı, hizmetinizi kullanamadığınız süre zarfın da Faturanıza işlenmemesini talep edin.

Evet, TurkNet bu duruma fiziksel olarak karışamaz zaten, Telekom ekipleri ile iletişime geçiyorlar, Telekom ekipleri belli ki bölgeniz de sorunlu.

4 tane modem değiştirdim şuan 320 tl lik modem var iç tesisat olarak turknetin kendi kişisi gelip 2 defa baktı sorun dışarda dedi bilmiyorum artık

Nasıl tt dilekçe gönderebilirim ?

Eğer dolap arızası, hırsızlık, kablo arızası gibi bir durum ise zaten sorun yaşayan tek abone siz değilsinizdir. Apartman dairesinde oturuyor iseniz komşularınıza sorun özellikle TT kullananlara. Eğer onlarda sorun yok ise tekrar yazın buraya.

Kimsede sorun yok üst kat TurkNet kullanıyor herkes temizce kullanıyor ama benim yok olmuyor anlamadım

Dünden beri destek kayıt’a birşeyler yazdım hala birşey söylemiyorlar

1 Beğeni

Hat değerlerinizi atar mısınız?

Nerden bulabilirim hat değerlerini ?

Snr margin değeriniz sınırda. Komşunuzdan da hat değerlerini alma şansınız varsa bir karşılaştırın bakalım hocam.

Yarın bakabilirim anca

Bir şey sorucam 100mbps hız alcaığıma bazen 17 alıyorum bazen 35 falan neden böyle oluyor