Santralde çalışma

Öncelikle Merhaba ;

Yaklaşık 2.5 aydır TurkNet’e başvuru yapmak istiyorum fakat bir türlü başvuru yapamıyorum. Adresinizin bulunduğu santralde çalışma var ilerleyen günlerde tekrar deneyin hatasını alıyorum. Ama sadece TurkNet benim evime internet vermiyor diğer bütün sağlayıcılar hizmet vermektedir. TurkNet müşteri hizmetlerini aradığımda ise bilmiyoruz diyorlar. Şimdi ben ne yapmalıyım evime TurkNet bağlatmak istiyorum fakat hizmet alamıyorum.

YAPA ya da VAE için eğer sistemde port gözükmüyorsa bu hatayı verebilir. Eğer başka bir sağlayıcıya aboneliğiniz varsa nakil deneyebilirsiniz.

Herhangi bir aboneliğim yok yeni abonelik başlatmak istiyorum. Şimdi benim ne yapmam gerekiyor ? Ne kadar bekleyeceğim bile meçhul , insanı soğutuyor böyle şeyler bir sorunum var ve koca firma bana ne zaman giderileceğini söyleyemiyor.

Netspeed üzerinden taahhütsüz abonelik başlatabilirsiniz.

1 Beğeni

Yok hocam TurkNet bağlatmayı düşünüyorum tabi onlarda hizmet vermeyi düşünürse

Göksel bey sanırım netspeed üzerinden abonelik başlatın, nasıl olsa taahhütsüz. 1 ay sonra portunuzla beraber TurkNet 'e nakil yaptırın demek istemiş olabilir. ben öyle anladım :slight_smile: @zeyd

1 Beğeni

Aynen öyle, TurkNet in vae portu yoksa bu denenebilir

1 Beğeni

TurkNet müşteri hizmetlerini tekrardan aradığım zaman çalışmalara başladık dediler acaba benim olduğum bölgeye ne zaman gelirler bunu nasıl öğrenebilirim. Çünkü bir an önce bağlatmam lazım eğitim için

Ben de aynı hatayı alıyorum. Dün TT aboneliğimi sonlandırdım ve bugğn bu hatayı alıyorum. Çevremdeki diğer evleri sorgulattığımda böyle bir hata vermiyor. Sadece benim evimde veriyor. TT aboneliğimle bir alakası var mıdır?

Bende bulunduğum bölgede TurkNet kullanıyordum. İşim gereği İnternetimi bir alt sokağa nakil yaptım. Nakil yapmadan önce baktığımda mevcut alt yapımızdasınız yazıyordu. Nakil işlemleri bitti İnternet hala yok. Arıza kaydı oluşturuldu 20 gündür hala İnternetim yok. Yan daire ve etraftaki alt yapı sorgulamalarında aşağıdaki yazı çıkıyor. Aboneliğimi iptal mi ettirsem yoksa beklesem mi bilemedim. Bu sorun ne zaman biter net bir yanıt yok. Veya biter mi yoksa ne olur oda belli değil. Kaç gün daha bekleme yapacağız belli değil. Komşulardan İnternet alıp kullanıyoruz.

“Adresinizin bağlı bulunduğu santralde çalışma olduğu için abonelik işlemlerinize devam edemiyoruz. İlerleyen günlerde tekrar deneyebilirsiniz.”

@EFG nakil sonrası aboneliği başlayamayan aboneniz

Selamlar, öncelikle karşılaşmış olduğunuz bu durum için üzgün olduğumu bilmenizi isterim.

‘Adresinizin bağlı bulunduğu santralde çalışma olduğu için abonelik işlemlerinize devam edemiyoruz. İlerleyen günlerde tekrar deneyebilirsiniz.’

Bu ibareyi görüyorsanız şu anık beklemekten başka yapmanız gereken bir işlem yok malesef. Altyapı sorumluluğu yerel operatör tarafında olduğu için santraldeki çalışma bitene kadar hizmet alamayacaksınız.
İsterseniz eğer size yakınsa bölgenizde bulunan TT bölge müdürlüğünüze giderek durumu daha detaylı bir şekilde sorgulayabilirsiniz.

1 Beğeni

Sizin durumunuz ise büyük ihtimalle port sorunu. Yani aboneliği iptal ettirdiğiniz için sizin portunuz ya daha boşa çıkmadı veya port bekleyen başka aboneye tahsis edildi. Abonelik iptali yerine direkt ISS değişikliği yapmış olsaydınız port kaybı yaşanmayabilirdi.

1 Beğeni

cevabınız için teşekkür ederim, durum hala düzelmeyince mecburen tt aboneliğimi tekrar başlattım. yardımlarınız için teşekkürler.

Hocam ben yaklaşık 4 ay bekledim santralde çalışma sorununu ve en sonunda bağlattım. Ben bağlattıktan sonra bir alt katım için sorgulama yapayım , bakayım dedim ve aynı hatayı aldım yani sonuç olarak boş portları yok bunun için çok uzun süre beklenebiliyor olması çok saçma biri internet aboneliğini iptal edicek ki bende öyle bağlata bilirim durumu oluşuyor.