Sadece Netflix ve Twitch açılmıyor!

Merhaba,
TurkNet kullanıyorum şimdilik hızından vs. memnunum ancak şöyle bir sıkıntım var. Şuana kadar girmek istediğim her siteye/uygulamaya girebildim fakat Netflix ve Twitch uygulamalarına da girmeme rağmen dizileri/filmleri - yayınları izleyemiyorum. İlk önce şöyle başladı Netflix’den dizi izleyeyim dedim uygulamaya girdim sorun yok resimler, bölüm bilgileri vs. hepsi takır takır açılıyor ama seyrete tıklayınca video dönüyor dönüyor hata veriyor. Hatada aldığım hata kodunu arattığımda internetimde bir kısıtlama olduğunu gördüm. Modemime reset attım fakat değişen olmadı engelli site de modem arayüzünde DNS değiştirdim olmadı, MTU değiştirdim olmadı. Bugün madem Netflix yok Twitch izleyeyim dedim o da aynı açılıyor uygulama içi gezebiliyorum yayınlar açılmıyor sinirler yükselmeye başladı çözüm önerilerinizi bekliyorum.

@HKN @bekir.kopuz @Selcukssn @Hakan.Yildirim ve bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşları bekliyorum.

Az önce Netflix’i test ettim fakat sorun yaşamadım, umarım sorununuz çözülür kısa sürede. @EFG

Bağlatalı 13-14 gün oldu ilk günden beri sorun devam ediyor maalesef. İnşAllah hocam ya çözülürse benden mutlusu yok. :slight_smile:

1 Beğeni

Bu arada virgül forumda yer alıyor musunuz? Yoksa nick benzerliği mi :slight_smile:

Sorununuzu kayıt açarak anlatin network ekipleri incelesin

Evet yer alıyorum. :slight_smile: Sizin nick neydi burada da oradan üye görmek güzel açıkcası.

Hangi cihazdan giriyorsunuz?

İphone 6 Plus kullanıyorum hocam. Başka Wifi veya Mobil Veri de sıkıntısız kullanabiliyorum.

Selamlar, karşılaşmış olduğunuz bu durumu OİM üzerinden bir destek kaydı açarak ve içerisine bahsettiğinizi bu detayları ekleyerek iletin. Hatta Netflix’in verdiği hata kodunun ve açıklamasının da ekran görüntüsünü alın ve ekleyin. Arkadaşlar hizmetinizi ve arka plandaki durumu detaylı olarak kontrol edip size yardımcı olmaya çalışsınlar.

Açacağınız destek kaydınızın numarasını benimle buradan veya özel mesaj üzerinden paylaşırsanız sevinirim.

1 Beğeni

cyberturk, orası benim evim gibi olmuştu sabah akşam giriyordum sınav sebebiyle geçici süre uzaklaştırdım kendimi :slight_smile:

Aynı sorun bende de var…
twitter mobil bankacılık ve daha sayamadığım binlerce site.
2 aydır araştırıyorum. sorun vea’dayım TurkNet’le alakalı olmadığı kanıtlandı. çünkü aynı bölgede tt abonesi de yaşıyor… işin tuhaf yanı. sadece samsung markalı cihazlarda bu sorun var. geri kalan tüm cihazlarda sorunsuz çalışıyor.
mobil veri veya vpn ile giriş yapıldığında sorun ortadan kalkıyor.
Turk telekom’un sorumsuz deneyimsiz kendini birşey sanan saha ekiplerine söyledim imkansız böyle bir şey dendi. ayak üstü onlara ispatladım. cihazınla alakalı sorun olabilir dedi, hemen samsung tablet ve laptop getirdim onlarla da denedim bu seferde senin bu hattınla ilgili sorun var demektir genel değildir dedi. :smiley: sonra dedim’ki 10 metre ilerde turk telekom abonesi olan arkadaşımda bakalım dedik önce kem küm ettiler ama kabul ettiler orada da denedik baktılar orada’da sorun var. cihaz sorunlu olabılır dedı cihazı kendileri sıfırladılar tableti formatı bittiği an yine sorunun devam ettiğini gördüler. sonra modemden olabılır dediler :smiley: modemi sıfırlayalım dedi onuda yaptık. yine sorun devam etti. elimde 2 vdsl modem olduğunbda olnlarıda getirdim kurduk sorun devam etğini gördüler. birbirlerine bakıp ala ala nasıl oluyor bu diye söylendiler. bizim yapacağımız bir şey yok dediler ve yavaştan toparlanıp gittiler :slight_smile:

2 Beğeni

Merhaba hocam, destek numaram: 36110312 şuan nedense kapalı tekrar hiç kapanmayacak şekilde açar mısınız? Ayrıca teknik ekipte bulunuyorsunuz galiba beni aboneliğime bağlı numaradan arayabilir misiniz acaba? Sormam gereken sorular ve bu yaşadığım olayda çözeceğini düşündüğüm yollar var. Özellikle siz ararsanız sevinirim çünkü forumda olduğunuzdan bana özellikle yardımcı olacağınızı hissettirdiniz. :slight_smile:

İnşAllah çözümünü bulursun şahsen ben kafayı yiyeceğim. Çözüm bulursan konuya beklerim beni habersiz bırakma aynı şekilde bende konuya yazarım zaten.

Genelde öyle diyorlar çünkü o konu saha ekibinin boyunu aşıyor. Deneyimli bir network personeli varsa aramızda cevap verir diye düşünüyorum. Yada vermez :thinking::pensive:

2 Beğeni

bu konuda tur telekom mudurlugu bile sessiz sağır. twitter üzerinden turk telekoma bu sorunu ilettim 2 gün sonra beni aradılar. bu durumu ancak size yakın telekom mudurlugune bildirmeniz gerek denildi. bildirdim ama pek oralı olmadılar Turknetliyiz diye. ama aynı sorunu TT abonelerıde yaşıyor dedim. onların bu durumu bildirmesi gerek denildi. üzerinden 2 hafta geçti halen çözmediler yada işleme dahi almamışlardır.

1 Beğeni

Çözüm bulunur bulunmaz bildirim buradan :100:

2 Beğeni

yaşamış olduğunuz soruna bir çözüm üretildimi bulabildiniz mi ?

Sorun devam etmekte.

yaşamış olduğunuz durumun merak etmekteyim bir çözüm vs olursa bilgilendirme yapabilirseniz sevinirim teşekkürler