Saatlerdir İnternetim Yok!


Merhaba, saatlerdir internetim yok. Modem üzerinde internetim var gözükmesine rağmen hiç bir şekilde bağlanamıyorum. Çok bariz olan bir IP sorunundan muzdaribim ve sanıyorum haftalardır aynı uyarı devam ediyor. Arıza kaydı açamamam adına mı bu uyarıyı koyuyorsunuz? IP adresim şu anda " 110.117.108.108" olmuş vaziyette halbuki 95 ile başlayan bir IP’ye sahiptim. Lütfen IP’mi değiştirin ve Statik IP’ye geçişimi sağlayın. Bu tarz saçma sapan bariz sorunlardan muzdarip olmaktan bıkmış vaziyetteyim. Benzer sorunları öncedende yaşamıştım.

Beklemedeyim hala. İnternetim gelmedi.

modem üzerinden sadece ipv4 seçin ve uygula şeyin birde öyle deneyin

Öyle bir seçenek modem arayüzünde göremedim maalesef. Daha detaylıca bakacağım ancak bir yetkili kişinin bu konu ile ilgilenmesine ihtiyacım var. İnternetim hala yok.

ipv6 tanimli mi? statik ipv4 ile ipv6 ayni anda duzgun calismiyor.

Modem arayüzünde hiç ipv6 ile ilgili bir ayar yapmadım. Göz atacağım. ipv6 ile alakalı bir başvurumda olmadı.

Eskiden modem arayüzünde gördüğünüz IP ile internete çıktığınız IP aynı mıydı?

Evet aynıydı. Sanal IP’de olduğumu düşünmüyorum zaten uzunca bir süre Statik IP kullandım.

Statik IP’den çıktıysanız ve public IP’deyseniz altyapı çalışması sonrası muhtemelen CGNAT’a alınacaksınızdır. Bu çalışmalar bitene dek internete erişememeniz normal. Servisiniz geri geldiğinde Statik IP satın alabilirsiniz ancak handikabı çok nezdimde

Yani eğer doğru hatırlıyorsam ben Statik IP’den çıkalı epeyce bir oldu. Şu anda direkt olarak yeniden bir IP tanımlatarak internete erişemeyecek miyim? Bu günler sürebilir ve kendime herhangi bir şekilde bir muhattap bulamıyorum.

Günler değil genellikle 1-2 gün içerisinde bu işlemler tamamlanıyor ancak işleminiz buysa tabi. Eğer Public IP’deyseniz ve çalışma sonrası modemde 100 lü ip görüyorsanız altyapınız CGNAT’a geçiriliyordur muhtemelen. Şu an Statik IP alsanız dahi ki desteğe yanıt sabah gelecektir. Yine nete çıkış sağlayamayacaksınız.

Bu arada DNS değiştirerek çıkış sağlamayı denediniz mi?

Modem üzerinde özel olarak bir DNS ayarım yoktu ancak Windows üzerinden yaptığım DNS’i sıfırladım, hala internete bağlanamıyorum. 100’lü IP görüyorum şu anda ve umarım sizin dediğiniz gibidir. Bu hafta içerisinde Türknet’in bizzat şubesine gitmeyi planlıyorum ekstra olarak. Bakalım ne olacak, yardımlarınız için teşekkür ederim.

Benim tahminimce sorun IP’nin kendisinden kaynaklı, yetkili biri direkt el ile IP’mi değiştirdiğinde bu sorun anında çözülmüştü önceden açtığım bir konuda. Yine aynı sorunun olduğuna inanıyorum.

1 Beğeni

Merhaba, bende iki gündür aynı problemi yaşıyorum.Cuma günü dsl ışığı söndü, ertesi gün DSL ışığım düzelmesine rağmen internete bağlanamıyorum.Desteğe kayıt açtım randevu alıp geleceklerini söylediler bekliyorum

Merhabalar, desteğe kayıt açabilmenize sevindim. Ben onu da yapamıyorum maalesef. İnternetim hala yok.

Hala kendime Türknet’ten bir muhattap bulabilmiş değilim. Hattımı iptal ettireceğim!

1 Beğeni

Merhaba.

Çok meşkulüm üzgnm bakacam birazdan. :pray:

Merhaba.

Biraz zaman verir misin bana

Ne zamandan beri bekliyorsun.

Altyapı kaynaklı arıza yaşanması durumunda Türk Telekom arızayı çözene kadar beklemeniz gerekiyor bu süreçte TurkNet müdahale edememektedir ancak abone numaranızı ilgili birime aktarıyorum bu süreçte yapılabilecek bir işlem var ise gerçekleştirilecektir.

1 Beğeni

Merhaba @skullmehnet, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedenyile üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. @Baran arkadaşımızın dediği gibi genel arıza durumunuz var :frowning: İsterseniz bana özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı iletin. Ben durumu kontrol ederek size net bir geri dönüş yapayım…

1 Beğeni