Merhabalar ben 1 aydan fazladır hız düşüklüğü yaşıyorum ekiplerin gelip kontrol etmelerine rağman sorunum düzelmedi ve bunun karşılığımda arıza giderme ücreti 100 tl faturama yansıyacağını söylediler . Sorunum düzelmediği için ben bu ücreti ödemek istemiyorum.
Eğer sorun iç tesisat da ise 99 tl ücret alınır, sorun sizde değilse ücret alınmaz. Gelen ekipler ne dedi ? Hat değerlerinizi atabilir misiniz ?
Hat zayıflaması fazla. Varsa ekleri kaldırın yoksa, iç tesisatı değiştirmelisiniz.
1 Beğeni
Modemi birde bir bilgisayara ethernet kablosu ile bağlayıp hız testi yapmanızı öneriyorum. Bilgisayarınıza ethernet kablosunu taktıktan sonra CMD’yi yönetici olarak açın ve Ping 192.168.1.1 -t yazıp enter’e basmanızı öneriyorum. Eğer ping değerleriniz yüsek çıkıyorsa modemde sorun olma olasılığı olabilir.
Bu konu 9 aylık herhalde çözülmüştür
Bence de çözülmüştür herhalde
1 Beğeni
Biliyorum fakat bu sorunu yaşayan farklı arkadaşlar direkt olarak çözüme kavuşması için yazmıştım.
1 Beğeni