Randevu tarihi hakkında

11 Temmuz 2022 Pazartesi saat 14.37’de TurkNet’in 0850 288 8081 numaralı telefonu ile arandım. Günlerdir en kısa sürede diye diye 14 Temmuza randevu verdiler.
Ancak bugün online işlemlerden bana bugün (13 Temmuz) mesaj geldi ve randevunuz 18 temmuz tarihi için oluşturulmuştur diyor. Ben 14 temmuza randevu verildiğini söylesem de, kayıtlarda 18 temmuz olarak göründüğü söylendi. Beni arayan numarayı araştırdığımda TurkNet’in telefonu olduğunu gördüm.
Bu numara TurkNet’in ise bana neden 14 Temmuzda randevu verip 18 temmuza olarak kayıtlara geçmiş. Ben işyerinden yarın olacak diye izin aldım ve yarın gelmeyeceğini öğrendim.
Ancak ben yaşadığım tecrübe ile randevunun 18 temmuzda gerçekleşeceğini de düşünmüyorum. Yoğunluk yaşandığından dolayı olarak geçiştiriliyor, ancak vaat edilen hizmet zamanında söylendiği gibi verilmeyecek ise neden
“Kuryemiz tahmini 24-48 saat süre aralığında adresinize belgelerinizi ulaştırılarak, size imzalatıp aktivasyon işleminizi başlatacağız” olarak mesaj geliyor. Vaat edilen hizmetler yerine getirilmeyecekse Türknetli olmanın ne avantajı var.

Merhaba, @yasinarslan mesaj olarak abone numaranızı alabilir miyim. Yetkili arkaraşım ilgilenmesi için bilgilendireceğim.

Bu arada sanırım pazartesi demeleri resmi tatil günü uzattılar, o yüzden olmuş olabilir.

Ancak online işlemlerde bana ekiplerin resmi tatilde de çalıştığı söylendi

Yasin Bey merhabalar, özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı iletirseniz aktivasyon sürecinizle alakalı gereken adımların atılmasını sağlayabilirim :raising_hand_man:

1 Beğeni

@alperenatici diğer arkadasa yazdım ancak size de yazayim.