PPPoE, PPPoA veya VPN doğrulaması başarısız

Haftaladır bu sorunla karşı karşıyayım. İnterneti normal bir şekilde kullanıyorum daha sonra günde 1 kere falan DSL ışığım aniden sönüyor ve bu hatayı alıyorum, ne yapmalıyım. 5 dakika sonra kendiliğinden geri geliyor ama her gün kesiliyor.

1 Beğeni

Bu arada benim IP’im normalde CGNAT değildi fakat baktığımda CGNAT olmuş

1 Beğeni

4 Ağustosta ne olacak, bir de benim için de geçerli olacak mı çözüm

Teşekkür ederim, inşallah çözülür yoksa çok mağdur oluyorum bu kopma sorunu yüzünden

Seninde mi dsl ışığın sönüyordu?

Bu abonenin DSL ışığı da gidiyor. Eğer modemin yeniden başlatma özelliği yoksa (Asus ve keenetic de var diye biliyorum) saha/santral alakalı olabilir sorun.

Asus DSL AC-51 kullanıyorum, destek kaydı açmadan önce buraya sorayım dedim, ne yapmalıyım. 4 Ağustostan sonra sorun çözülmezse destek kaydı mı açayım?

Bence 4 Ağustos sabah 4 te yapılacak çalışmadan sonra düzelmezse o zaman destek kaydı açın.

Bu arada TurkNet Şeffaflık Raporunda Diyarbakır’da iki adet TurkNet arızası gözüküyor. Benim internetim Diyarbakır’dan geçiyor, buradan kaynaklı olabilir mi? Bu iki arıza ne zaman çözülür

Merhabalar, genel arıza ve altyapı çalışmaları sırasında bağlantı sorunları yaşanabiliyor. Bu çalışmalar tamamlandığında bağlantınız sağlıklı hale gelecektir. Yine de Online İşlemler - TurkNet üzerinden kopma başlıklı destek kaydı oluşturmanızı tavsiye ediyorum :+1:t2:

Bugün baktım 3 adet TurkNet arızası gösteriyor, rica etsem buradan veya özelden arızanın ne zaman giderileceğini bildirir misiniz? Destek kaydı açtığımda hattınızda kopma yok falan diyorlar ya da Türk Telekom’a haber veriyorlar onlar da gelmiyorlar zaten iç tesisatımı daha 2 hafta önce değiştirdim hala aynı.

Özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı paylaşırsanız incelemek isterim :innocent:

Merhaba @Allison
ben de benzer problem yasiyorum. Sizinki nasil çözüldü, problem neymiş

Sokaktaki kablo problemliydi, kabloyu tekrar çalmışlardı sonra TT tekrar düzgün takınca düzeldi sorunum.