17/05/2022 den beridir internete erişim sağlayamıyorum. Modem(Tplink Archer C5v sizler tarafından tahsis edilen modem) üzerindeki tüm ışıklar mavi yanmasına rağmen internet bağlantım bulunmamakta. Ekteki hatayı almaktayım. Şuana kadar sorunsuz internetim varken bir anda böyle sorun yaşamak ve muhattap bulamamak sinir bozucu. TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinde “Modem Buluşmuyor - Turk Telekom Fiber” hatası almaktayım. Hızlı bir çözüm üretilmesi için yardımlarınızı rica ediyorum.
İlgili arkadaş sanırım dediğiniz gibi arka planda işlem yapmaya çalışıyor. Sistem üzerinde ki kayıtlı numaramdan tarafıma ulaşma şansları olursa çok sevinirim.
Anladığım kadarıyla fiber optik kablosunun bağlandığı cihazı kastediyorsunuz. işin kötü tarafı daire içerisine ethernet ile bakir kablolar geliyor ve oradan ethernete dönüyor. alışık olduğum bir bağlantı türü değil. fiber optik nerede sonlanıyor bilmiyorum. ek bir mesaj olarak daire içerisindeki görüntüyü paylaşacağım.
ekstra bilgilendirme olarak 2 saat önce modem reset atti arka arkaya (sanırım uzaktan yönetim ile) internet ışığı ondan beri kırmızı-mavi geçişte kısacası modem artık ip alamıyor. önceden ip alsa bile internete çıkış sağlanamıyordu.
Bende aynı sıkıntı vardı internete giriş için kullanılan kullanıcı adı ve şifre değişimi talep edin modem arayüzünde olan onlar teknik ekipleri yapıyor siz istekte bulunun düzelecek ben bu çözümü kendim buldum araştırarak ve sorun kalmadı
Kullanıcı adı ve şifresi değişti fakat internet yok. VLAN ID de hata olma şansı var mı acaba? Ayrıca lütfen varsa whatsapp destek hattı gibi bir oluşum artık karşımda muhattap bulmak istiyorum. Salı gününden beri internetimin olmaması ve sanki sorunumun çözülmüş gibi ticket kapatılmasını anlamıyorum.
Not: Destek kaydı app üzerinden gözükmemekte. Web üzerinde erişim sağlanabilmekte.