PPP Ağ Geçidine erişilemiyor sorunu

Merhabalar,

17/05/2022 den beridir internete erişim sağlayamıyorum. Modem(Tplink Archer C5v sizler tarafından tahsis edilen modem) üzerindeki tüm ışıklar mavi yanmasına rağmen internet bağlantım bulunmamakta. Ekteki hatayı almaktayım. Şuana kadar sorunsuz internetim varken bir anda böyle sorun yaşamak ve muhattap bulamamak sinir bozucu. TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinde “Modem Buluşmuyor - Turk Telekom Fiber” hatası almaktayım. Hızlı bir çözüm üretilmesi için yardımlarınızı rica ediyorum.

Oimden destek talebi açtınız mı?

Evet. 52695830 numaralı kayıt.

Moderatörler görünce yardımcı olacaktır.

Merhaba, sorununuzu arka planda ilgili birime ilettim, gerekli kontroller sağlandıktan sonra bilgi verilecektir.

Merhabalar,

İlgili arkadaş sanırım dediğiniz gibi arka planda işlem yapmaya çalışıyor. Sistem üzerinde ki kayıtlı numaramdan tarafıma ulaşma şansları olursa çok sevinirim.

1 Beğeni

Rica etsem ont ve modeme reset atar mısın ?

Modeme arayüzü üzerinden fabrika ayarlarına döndür seçeneğinden reset attım. ont nedir açarsanız sevinirim

Anladığım kadarıyla fiber optik kablosunun bağlandığı cihazı kastediyorsunuz. işin kötü tarafı daire içerisine ethernet ile bakir kablolar geliyor ve oradan ethernete dönüyor. alışık olduğum bir bağlantı türü değil. fiber optik nerede sonlanıyor bilmiyorum. ek bir mesaj olarak daire içerisindeki görüntüyü paylaşacağım.

Anladığım kadarıyla fiber kablosuna bağlanan cihaz topluca işlem görüyor, başkalarıda o gpondan internet alıyor.

ekstra bilgilendirme olarak 2 saat önce modem reset atti arka arkaya (sanırım uzaktan yönetim ile) internet ışığı ondan beri kırmızı-mavi geçişte kısacası modem artık ip alamıyor. önceden ip alsa bile internete çıkış sağlanamıyordu.

Bende aynı sıkıntı vardı internete giriş için kullanılan kullanıcı adı ve şifre değişimi talep edin modem arayüzünde olan onlar teknik ekipleri yapıyor siz istekte bulunun düzelecek ben bu çözümü kendim buldum araştırarak ve sorun kalmadı

teşekkür ederim. deneyeceğim.

1 Beğeni

Kullanıcı adı ve şifresi değişti fakat internet yok. VLAN ID de hata olma şansı var mı acaba? Ayrıca lütfen varsa whatsapp destek hattı gibi bir oluşum artık karşımda muhattap bulmak istiyorum. Salı gününden beri internetimin olmaması ve sanki sorunumun çözülmüş gibi ticket kapatılmasını anlamıyorum.

Not: Destek kaydı app üzerinden gözükmemekte. Web üzerinde erişim sağlanabilmekte.

Vlan ıd 35 oluyor genelde

Merhabalar. Farklı modem satın aldım. Takınca direk çalıştı. Yalandan yere 6 gün internetsiz kaldım. Yardımlarınız için teşekkürler.

Sanırım TT’nin verdiği sorun yaratıyordu.