Portumun Kaybolması

2 senedir Özgür İletişim GigaFiber 100 abonesiyim. 6 Nisan’dan bu yana internete erişemiyorum. Destek ekibi 2 kere gelmesine rağmen dediklerine göre boşta port yokmuş. Durup dururken portum nasıl dolabiliyor anlamadım. Port tükenebilen bir şey değil bildirim kadarıyla, bu durumda benim portumu niye başka aboneye transfer etmişler? Şikayet kaydımın numarası: 62925015, BTK’ya ilettiğim şikayet kaydımın numarası: 62945727.

gigafiber olduğuna emin misiniz? YAPA olmasın o. altyapı sorgu - goknet buradan VAE altyapıyı kontrol edin bakalım, port varsa VDSL bağlatırsınız.

Selamlar @saner, sürecinizi inceledim ve hızlı bir şekilde ekiplere konuyla alakalı bilgi aktardım. Öncelik ve hassasiyet talep ettim. En kısa sürede gereken işlem sağlanacak.

Destek kaydında verilen bilgi bu şekilde.

Verdiğiniz linkte adresim için bilgi görünmüyor.