Eski evimizde kullaniyorduk nakilaldik dışarda port var apartmanda yok dediler nasil olur acaba yada iç panoyu büyüte biliyormuyuz. Bide ücretlimi değilmi
Bi ücreti varmi …,…
Buradan sorguladığınızda port var görünüyor ise dedikleri gibi binadaki ankastre kutusunda yer yoktur. İyi bir elektrikçi yardımıyla kutunun büyüğünü taktırabilirsiniz.
Gelen bağlantı kabloları yetmiyor demekki abone sayısına sizce de öyle değil midir? Yetmiyorsa kablolar, port istemek durumda kalacaklar.
Port santralde olur eğer o var binadaki kutuda yer yok ise büyük boy ankastre kutusu almalı.
Santralden kutuya gelen kablolar yeterli gelmiyor zaten, en azından ben öyle düşünüyorum. Bu durumda elektrikçi ne yapabilir ki ?
Bence de sorun kablonun per sayısı ile ilgili. Telekom ek kablo çekmeli ya da mevcut kabloyu daha çok pere sahip kablo ile değiştirmeli.
Evet, ankastreye gelen kabloda yeterli olmayabilir. Santrale veya müdürlüğe gidip konuşması daha iyi olacaktır.
Peki bi ücreti varmı
Herhangi bir ücreti olmaz TT çalışanları gelir ve yapar.
Hayır, ankastreye gelen hattın sorumluluğu Türk Telekom’da. Onlar dışında kimse müdahale edemez. O yüzden de ücret talep edemezler.
16 saat sonunda konu otomatik olarak kapatıldı. Yeni cevap girilmesine izin verilmiyor.