Planlı elektrik kesintisi ve ev telefonu çalışmama ilişkisi

Merhaba,

Bölgemizde 8 saatlik bir planlı elektrik kesintisi var. Online İşlemler’e girdiğimde de tam bu saat aralığı olmasa da devre numarasının yazdığı hizmetimizde arıza olduğu bilgilendirmesi var.

Ev telefonumuzda bir çevir sesi yok. Merak ettiğim konu her ne olursa olsun bizim ev telefonumuzu kullanabilmemiz gerekmiyor mu?

Bu durum ile ilgili bir şey yapmamız mümkün mü?

Bu sorun sadece bugün olmuyor. Genellikle uzun elektrik kesintilerinde oluyor. Yani eskiden beri olan bir sorun.

Merhaba, Çevir Sesi Hiç Yok buradan arıza kaydı açın ve durumu Temsilciye bildirin.
Bir çalışma sonucu arka plan da bir problem olabilir.

Şimdi planlı elektrik kesintisi sona erdi. Telefon çevir sesi ve internet geldi. Ama her şeye rağmen telefon hizmetinin kullanılır olmasını beklemek yanlış mı?
Bir sorun olduğunda ev telefonumuz var diye güveniyoruz. Eve ulaşabiliriz diye düşünüyoruz.

Saha dolabındaki elektrik kesintisi yüzünden mi en temel hizmeti alamıyoruz?

Elektrik kesintilerin de bazı, dolaplar da akü bulunmuyor ve bu sebeple, kesintiler de internet ve ev telefonu saha dolabı çalışmadığı için doğal olarak kullanılamıyor.

Böyle uzun elektrik kesintilerinde derdimiz internet olmuyor ki. Standart bir ev telefonuyla telefonu kullanmak istiyoruz.

Bu durum sadece ev telefonumuz olsa da böyleyse kimse alınmasın ama saçmalıktan öte bir şey değil.

Umarım TurkNet’in ev telefon hizmeti ile ilgili bir şey değildir.