Pes ! Bu kadar olmaz

Nakil işlemine 25 Kasım’da başladım. Ayın 30’unda port ile bir sıkıntı vardı. Şimdi çözüldü. İşlemi şimdi başlatıyoruz diyerek ayın 30’unda yeniden nakil işlemi başladı. Bugün ayın 7’si ve hala internet yok. Pandemi zamanı, evlere kapanılan bir zamanda, bu hiç hoş olmuyor. Empati kurup, 15 gün internetinizin olmadığını düşünebilirseniz, durumumu anlayabilirsiniz. Süreç o kadar ağır ve saçma işliyorki ! Önce TurkNet arıza açıyor, 36 saat sonra tt den bir personel gelip toplam 3 dk da “ben sinyali verdm gerisi turknetin” diyerek çıkıp gidiyor, 48 saat sonra işinde yetkin olmayan bir TurkNet personeli gelip, "sinyal gelmiyor benim yapacağım bişey yok tekrar tt gelecek diyor, 36 saat sonra tt den aynı kişi gelip “sinyal verdik yine arıza demişler yine aynısını yapıp gideceğim benlik bir durum yok diyor” o gidiyor 48 saat sonra… Sıkıldım evet bu böyle devam ediyor çünkü. İletişim zaten yok, destek birimi standart kalıp sözleri var, yapıştırıp geçiyor ve kendince 1 gün daha kazanıyor. Buraya gelen kişi bu işi çözmeden neden çıkıp gidiyor bunu hiç anlayamadım. sinyali verdim diyen ile, sinyal yok diyen iki kişi neden bu kadar birbirlerine uzaklar ? Bugün de bitiyor yine gelen giden yok. Bekliyoruz…