Paket Yükseltirken Hata

Herkese merhabalar, Paketimi 35 mbitten 100 e yükseltirken “hizmetin devam eden iş akışı olduğundan dolayı paket değişim isteği yapılamaz!!” hatası alıyorum. Bu hatayı nasıl çözebilirim?

Farklı bir destek kaydı açınız mesela Fatura kaydı açınız. Ekipler ilgileneceklerdir. Durumu da izah ediniz. Paket yükseltme için kayıt açamıyorum vb gibi. Paketimi 100 mbps yapmak istiyorum diye yazarsınız.

1 Beğeni

TurkNet Online İşlemler Merkezi - Teknik & Destek - Yardım Merkezi - İşlem - Paket Tarife Kampanyamla İlgili Destek İstiyorum bu adımları izleyerek destek kaydı oluşturunuz. Temsilci en kısa sürede tarafınıza dönüş sağlayacaktır.

3 Beğeni