Paket loss sorunu


13133113
losss
1-2 haftadır sürekli tüm oyunlarda loss çıkmaya, discord sesli sohbette sesler kesilmeye başladı.Destek kaydı oluşturduğumda saçma sapan testler isteniyor.Bu LOSS sorununu nasıl düzeltebilirim?

ilk ss deki hangi test?

1 Beğeni

Bende gigafiber yeni üye oldum call of duty de vdsl de olmayan packet loss bendede oluşmaya başladı

internet sitesi üzerinden yaptım packetlosstest

1 Beğeni

evet sizde aşırı var…

1 Beğeni

2 haftadır online işlemlerde uğraşıyorum lossum var diyorum kablosuz ağları güncelliyorlar, donanımsal sorununuz var diyorlar konuyu sürekli kopyala yapıştır cevaplar kapatıp duruyorlar. keyfimden destek kaydı oluşturup durmuyorum. burda destek olucak türknetten biri yok mu ?

Merhaba, profilinizde müşteri numaranız yer almadığı için hizmet bilgilerinize ulaşamadım. Size yardımcı olabilmem için müşteri numaranızı özel mesaj üzerinden yazar mısınız?

gönderdim.

Bu durum ile ilgili destek kaydınız bulunmadığı sizin için oluşturarak ilgili ekiplerimize bilgi verdim. Uzmanlarımız tarafından istenen testleri tarafımıza iletmenizi rica ederim. Ben de en hızlı şekilde çözüme ulaştırılması adına süreci hassasiyet ile takip ederek size bilgi vereceğim.

2 tane destek kaydım vardı. paket loss sorununu çözemedikleri için sürekli çözüldü diye konuyu kapattılar. Destek Numarası: 58073186 ,Destek Numarası: 57792947

Saha ekipleri geliyor modem pon değerlerine bakıyor normal gözüküyor . loss sorunum var diyorum bana başka çözüm bulamıyorlar beni ipv4 havuzundan alıp ipv6 ya geçirseler sorunun çözülceğine inanıyorum bununla ilgili yardım edebilirmisiniz? @alperenatici

Selamlar, süreci network birimi devraldı. Arka planda inceleme devam ediyor. Önceliğiniz iletildi. Takip ediyorum.

1 Beğeni

1 haftadır inceleniyo ama bir gelişme yok hatta daha kötüye gitmeye başladı sık sık internetim kesiliyor.

Optik kablonuz ezildiği yerden kesilir ve yeniden bağlanırsa sorunun düzeleceği kanaatindeyim. TT’ye bunun için ısrar edebilirsiniz. Hizmetin sürekliliği adına zarar görmüş kabloyu da onarmak onların sorumluluğunda.

1 Beğeni

Dostum sorunu ben dahil ve farklı bir forumda da yaşayan arkadaş var. Eminim daha fazlası vardır. Sorunun kabloyla vs. alakası yok. Sorun ya altyapısal yada modem ve gponla alakalı bir sorun…

Merhabalar 2 haftadır aynı sorunu bende yaşıyorum. Acaba Beyoğlu’nda mı oturuyorsunuz ? Bana da sorunun bende olduğunu söyleyip geçiştiriyorlar. Bu durumdan çok sıkıldım. İki kişi 2 haftadır aynı sorunu yaşıyorsa altyapıda bir sorun vardır. Kullanıcıda sorun yoktur bence. Saçmalığın daniskası…

1 Beğeni

Arkadaşın tt veya gigafiber altyapısında olup olmadığını, fiber kablosunda mevcut bir ezik durumu olup olmadığını, lokasyonu’nun neresi olup olmadığını bilmeden nasıl böyle genelleme yapabiliyorsunuz anlayamıyoruım. Forumda sadece fiber kullanan siz ve sorun yaşayan bir diğer arkadaş değil. Eğer genel bir problem olsaydı, onlar da başlık altında bu sorunu yaşadıklarını belirtirlerdi.

1 Beğeni

Tamam dostum :smiley:

evet beyoğlu piyalepaşa da oturuyorum. 09.11.2022 den beri sorunum var onda önce hiç bir sorunum yoktu

1 Beğeni

67
değiştirmeleri için kabloyu mu kırmam gerek acaba

1 Beğeni