Paket kaybı yaşamak ve oim işe yaramazlığı


inanılmaz paket kayıpları yaşıyorum. TurkNet Online İşlem Merkezi den gelen cevap şu :
Mustafa K.
Merhabalar
Ping probleminizin giderilmesi adına aşağıda vereceğim bilgileri uygulamanız yeterli olacaktır.
1- Uzaklık
Bağlanmak istenilen sunucu ile aradaki mesafe ne kadar uzak olursa ping süresinde de artış yaşanır. Örnek olarak Türkiye üzerinde yer alan bir sunucuya ping süresi 20 ms. ise, aynı bağlantı ile Avrupa’da yer alan bir sunucuya bağlanıldığında bu süre 60 ms. çıkabilir. Bu süreler karşı sunucu yoğunluğu durumu da göz önüne alındığında artabilmektedir.
2- Bağlantı Tipi
Bağlantı tipi pingi doğrudan etkiler. ADSL, VDSL, Fiber, 3G, 4,5G gibi bağlantı kullanan kullanıcılarda ping süreleri farklılıklar gösterebilir. Kablolu bağlantı kablosuza göre daha iyi ping sonuçları verir.
3- Bilgisayarda Çalışan Programlar
Windows Update işlemleri, spyware, trojan ve virüs programları da ping süresini etkileyebilir.
İyi günler dilerim.
Allah aşkına bu çözüm mü? bizi kör cahil sanıyorlar galiba ben de biliyorum arka planda indirme yapılırsa ping çıkacağını. ayrıca bu çözüm değil sebep sadece. ve zaten asıl sorunum paket kaybı ping de değil. belki burdan sesimizi duyururuz

Hocam hadi diğer hopları geçtim, sizin modeme ulaşmanızda bile PL var… Bu isp kaynaklı değildir.
İlk başta bı modeme ulaşırken ki siz kaynaklı paket kaybının nedenini bulun ve çözümleyin.

-Modem
-PC
-Modem - PC arasındaki kablo

Bu üçünden birinde sorun var.

4 Beğeni


bu değerler nasıl sizce

Merhaba, 10dB zayıflama farkı mevcut ankastre bağlantılarını ve kablonuzda ki ek ve splitteri ve evinizde ki dsl prizini kontrol edin duruma göre yenileyin. (YAK1) özellikle ek varsa veya hattınızda fiziksel bir temassızlık, hasar bu tarz ping ve paket kayıpları oluşturabiliyor. Bu işlemleri, elektrikçi ile yapabilirsiniz.
Modemden hat değerlerinizi paylaşırsanız daha iyi olur.

1 Beğeni


splitter kullanmıyorum. modemden hat değerleri bunlar

Modeminizde ki değerler en yakın değerlerdir ve zayıflama var. Kesinlikle, şunları yapın;

  • Ek, dsl prizi ve splitter kullanma/yenile (YAK1)
  • Ankastre bağlantılarını kontrol ettir, duruma göre bağlantılarını ve kablonu Nexans, Erse, Reçber marka CAT6 23AWG bir kablo ile yenileyebilirsin (YAK1)
    Bu işlemleri, elektrikçi ile yapabilirsiniz.
2 Beğeni

teşekkür ederim cevap için

Rica ederim. Yapılan işlemlerin Sonuçlarını bekliyorum…

1 Beğeni

Merhabalar, arkadaşlarımın dediği gibi sizin değerleriniz göz önüne alındığında yaşadığınızın sorunun kök nedeni iç tesisatınızda gibi duruyor :frowning:

Online İşlem Merkezimiz üzerinden açmış olduğunu destek kaydınıza bu kadar detaylı bir bilgi ve ekran görüntüsü vs iletmediyseniz arkadaşlarım size standart olan cevabı dönmüş olabilirler. Bu tabii kabul edilebilir bir durum değil. Eğer farklı bir sorun için bir destek kaydı oluşturursanız biraz daha kapsamlı bir şekilde sorununuzu belirtmeniz sizin için daha faydalı olur.

1 Beğeni

evet sanırım tesisattan ya da modemden kaynaklı. TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden bana şu şu bilgileri de gönderir misin dese tabi ki gönderirim. ama yaptıkları tek şey otomatik cevabı yapıştırıp sorunuz çözüldü onaylamanız bekleniyor demeleri.