Son 1 haftadır paket kaybı düşük hız problemleri yaşıyordum bugün hiç internetim yok 75Mbps kullanıyordum sorun yaşadığım için 35 yapayım dedim yine aynı olduğu için tekrar 75Mbps geri çektim ama Online işlemlerde 75Mbps paket görünmesine rağmen modeme 35Mbps hız geliyordu bende bir daha düşürüp yükseltirsem düzelir diye denedim internetim komple gitti ve hiçbir şekilde Online işlemlerden bıraktığım arıza kayıtlarına 2 günden önce dönüş alamıyorum o yüzden denemek istedim doğrudan TurkNet ile iletişime geçebileceğim bir yer var mı?
Hat değerlerini atarmısınız.
Hat buluşmuyor şuan DSL falan yok.
Yaklaşık Aralık ayının başından beri bende hemen hemen aynı sorunları yaşıyorum, her gün akşam saat 20:00 ile gece 00:00 arasında hızım düşüyor saturasyon problemi, Balıkesir Bigadiç ilçe konumundayım pandemiyle birlikte internet kullanımı artmış olabilir evet ama bugüne kadar gereki santral güçlendirilmesi yapılmalıydı, türk telekom ile nasıl bir iletişimi var türknetin anlamıyorum. Çözüm olarak QoS ayarlarını deneyebilirsiniz ancak kalıcı bir şey sunmuyorlar.
Daha önceden aldığınız ss yokmu elinizde.
TurkNet Online İşlem Merkezi
Teknik & destek
Yardım merkezi
Arıza
Arıza sorgula
Adımlarını takip ederek
“OTOMATİK ARIZA TESBİT”
size ne yanıt verecek bakar mısınız.
Internete bağlanamıyorum-tanım sorunu diyor.
Vallaha bilmiyorum neden oluyor durup dururken ama internet sorunlarından bıktım artık.
Kayıt açın o menüden.
Kayıt açıyorum ama 2 günden önce dönüş saglanmıyor yada kesin çözüm olmuyor.