Oyalamaca

Ben internet başvurusunda bulundum herşeyim doğruydu ama ttnet sisteminde adresim yan apartman olarak gözüküyordu. Sistemsel bi hata yüzünden 108tl nakil ücreti ödemeyi kabul ettim düzgün bir intetnet kullanıyım diye. Başta vdsl port vardı sonuç olarak ben başvurduğumda bu portu bana tanımlamış olmuyo mu bunlar? adsl portu kakaladılar bana daha sonrasında adsl port yok dediler falan filan herneyse. Ben bu ayın başında vdsl port boşta görünce tekrar nakil başvurusunda bulundum herşey okeydi bu seferde kuruluma gelicek ekibin adresinde yan apartman gözüküyomuş türkneti bilgilendircez adresini güncellesinler dedi o gün için randevulaşmıştık bide. Türknetteki müşteri temsilcisi bana sistemsel hata ben bildircem randevunuz bugünse gelirler yapar dedi. Herşey çok güzel ilerliyordu. Arka arkaya 3 gün oldu hergün bir telefon türknetten adres teyiti yapıyolar kurulum ekibi falanda gelmedi. Bugünde beni telefonla arayıp vdsl port yok adsl port var diyolar. Bu nasıl bir dalga geçmektir müşteriyle anlamış değilim. Bugün ki arıyan müşteri temsilcisi durumu anlatıyorum ben eski görüşmeleri bilmiyorum adsl port var napcaksın diyor bi nevi işine gelirse diyor komedi bir durum açıkcası. Nedir bu müşteri memnuniyetisizliği anlamadım bu firmada geçtiğim güne pişman oldum.

VDSL Boş Port başvurunuza yerleşik operatör tarafından onay verilmediyse malesef yeni bir port eklenene kadar veya herhangi bir port boşa çıkana kadar beklemeniz gerekiyor.İsterseniz bağlı olduğunuz Türk Telekom Müdürlüğü’ne dilekçe bırakabilirsiniz.

Bugün aradılar beni ayın 2 sinde adresimde problem var demiştik yokmuş aslında herneyse. bugün arıyan temsilci 5 inde işlem yapıldığını söylüyor ondan önce 3 gün boyunca arıyanlar ne işlem yaptı diyorum cevap yok vdsl port varken oyaladılar işlem yapmadan beni şimdi adsl portta yok diyolar iptalden başka çözüm yolum kalmadı. iptal ettiriyorum berbat bi deneyimdi türknet benim için. nakil başvurusunda geçen ayda bulundum 3 gün için 111tl fatura kestiler bana kullanmadığım internet için 200tl para bayıldım arıza kaydı oluşturduğumda ankastre kablomda problem olduğunu söylediler diye ekstra onada para vermiştim. kuzenimde bayadır kullanıyo ama bende dolandırıcı olduklarından başka bişey düşünmüyorum şuanlık