Otomatik talimat sorunu

Merhabalar ben faturamı otomatik talimatta ödüyorum ve bu ay karttan 141 tl çekmiş ben dekontu vs de var ama TurkNet 'e bildiriyorum dekont atıyolar okumadan etmeden direk öyle bir şeyin olmadını söylüyor o zaman 141 tl kime gitti yardımınızı bekliyorum ne yapıcamıda bilmiyorum Destek Numarası: 56140394

Destek kaydı açmışsın onlar incelerler. Sorun çözülmezse bir şekilde faturayı öde sonra THH ye faturayı dekontu ver onlar çözer. Ayrıca otomatik ödemeyi TurkNet sitesi üzerinden değil kullandığın bankadan verirsen daha sağlıklı olur.

Selamlar @FakirMan, 141 TL’lik faturanızın olması mümkün değil. Hizmetiniz 169,90 TL üzerinden ücretlendiriliyor. Size ait olmayan bir abonelik için ödeme yaptığınız belirtilmiş. Ödeme yaptığınız abone ile iletişime geçilip durum aktarıldı. İlgili tutar 56193144 numaralı faturanızdan düşülecek :raising_hand_man:

teşekkürler

vakıfbank üzerinden vermiştim çzöülücek galiba dilekçe yazın dediler gönderdim çözülecek herhalde konu kilit

Merhabalar, dilerseniz bankanızdan gelecek yanıta göre konuyu kilitleyelim. Gelecek yanıtı bizimle paylaşırsanız seviniriz.

Bu nasıl oldu merak ettim benimde otomatik ödemede. Size gelen fatura otomatik ödendi ve başkasının mı çıktı?

tamamdır teşekkürler tekrardan

1 Beğeni

Cevaplarsanız sevinirim sistemden dolayı mı oldu bu sorun? Öyleyse bende iptal edeyim bankadan vereyim talimatı içime şüphe düşürdünüz:)

Selamlar @Axoy64, şu an otomatik ödemenizle alakalı bir sorun yok ise işlem yapmanız gerekmiyor. Sorun yaşıyorsanız https://turk.net/destek/fatura-ile-ilgili-islemler-nasil-yapilir#otoodeme-sorun bağlantısı üzerinden kayıt oluşturabilirsiniz. Devamında sorun devam ederse bankanız üzerinden talimat verebilirsiniz :raised_hand: