Online işlemlerin darlamadıkça sorun çözmeyişi

Yaklaşık 3-4 haftadır bir sunucuya bağlantımın yurt dışına çıkması hakkında aralıklı olarak sorun yaşıyorum. Sorun bir geliyor, destek kaydı açıyorum çözülüyor (darlıyorum, onlar sorun çözüldü diyip kapatmaya çalışırken çözülmedi diyip tekrar açıyorum); sonra bu sorun yeniden başlıyor. Birkaç gün önce yine destek kaydı açtım, sorun çözüldü dediler. Bilerek kapatmadım destek kaydını baktım çözülmüş mü diye. Çözülmemiş. Destek kaydını tekrar açtım.

Çözüldü dediklerinde de bundan önce network birimimize ilettim diyor oradaki görevli, insan düşünmeden edemiyor acaba gerçekten iletti mi diye.

Detaylı bir yazı yazdım ve gelen cevap ise şu: “Merhaba,
Sizi anlıyorum fakat network birimi sorun olmadığını iletti ve bu durumda bizim sizin için önerebileceğimiz bir çözüm yolu bulunmamaktadır. İyi günler dileriz.” Peki daha önceki destek kayıtlarım nasıl çözüldü (3 tane)? Aynı dertten açılmış destek kayıtları bunlar. Her seferinde çözüldü.

Sorunumun çözülmediğini, tracert görselindeki bir IP’nin yurt dışı olduğunu görsellerle tekrar belirttim. Bakalım ne olacak.

@EFG yardımcı olabilir misiniz?

Artık darlayınca bile sorun çözmüyorlar. Sorun bizden kaynaklı değil diyormuş network ekibi ancak mobil internetimle gerek test yaptığımda gerekse oyuna girdiğimde pingim kablolu bağlantımdan daha düşük.

Üstte yapılan tracert TurkNet aboneliğimle kablolu yapılmış bir test. Alttaki ise mobil internetim (vodafone) ile yapılmış bir test. Alttaki teste baktığınızda bağlantımın yurt dışına çıkmadığını göreceksiniz. Ayrıca oyunda pingim 36 seviyelerinde dolanıyor. Kabloluyken pingim 60.
Bunları tekrardan ilettim, bakalım ne sonuç gelecek.

Selamlar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Bana açtığınız destek kayıtlarından birinin numarasını özel mesaj üzerinden iletirseniz size bu konuda yardımcı olmaya çalışabilirim.

Hemen gerekli bilgiyi iletiyorum.