Online işlem merkezi önerileri

Merhaba, online işlem merkezi için birkaç önerim var ve TurkNet’le paylaşmak istiyorum. Belki sizin de aklınıza gelen bir şeyler olur ve topluluk halinde daha güzel bir online işlem merkezine sahip olabiliriz diye düşündüm. (Konuyu açmamdaki amaç tamamen marka sevgisi. :slight_smile: )

1. Gelen OTP SMS’lerinin değiştirilmesi.
Şimdiki SMS’lerde doğrulama kodu sonda yer alıyor. Doğrulama kodu başa alınırsa telefonda çıkan ön izlemeden daha kolay bir şekilde kodu girebiliriz diye düşünüyorum. Şimdiki haliyle kodu görebilmek için telefondaki app’ten çıkmak, tüm SMS’i açmak gerekiyor.

2. Varsayılan abonelik seçme.
Farklı adreslerde iki tane TurkNet aboneliğim var. (Yazlık ve normal ev olmak üzere.) Genellikle normal adresimdeki abonelik ile işlem yapmak istiyorum fakat ne zaman giriş yapsam yazlık adresindeki abonelik daha sonra oluşturulduğu için o seçili olarak işlem yapmaya başlıyor. (Mesela modem şifresi öğrenmek gibi.) Bu sorunun da varsayılan abonelik seçimi (ya da aboneliklere takma ad verilmesi de olabilir.) ile düzeltilebileceğini düşünüyorum.

Benim aklıma gelen konular bunlar. (Bilmiyorum düzeltilebilir mi, belki de hazır bir kontrol paneli yazılımı kullanılıyordur ve düzeltilmesi zordur.)

1 Beğeni

Ben de nacizane birkaç düzeltme önermek isterim;

Anasayfa

Yeni eklediğiniz ve Pisano tarafından sağlanan can sıkıcı memnuniyet değerlendirmesi pop-up kaldırılabilir mi? Zaten halihazırda en sağda “Geri Bildirim” diye bir butonunuz bulunuyor.

Ana Menü

- İptal Menüsü
Adı Abonelik İptali olarak değiştirilirse daha anlaşılır olacağı kanaatindeyim.

- Videolar Menüsü/Sayfası
Bu kısımda teknik destek/kurulum videoları olsa belki fayda sağlardı. Sizin de destek yükünüzü hafifletirdi. Fakat burada TurkNet reklam/tanıtım videolarının işi ne? Ya videolar güncellenmeli ya da videolar menüsü kaldırılmalı.

Hizmetlerim Sayfası

İnternet kısımına tıklandığında, P&K → “Paket Bilgileri” sayfasına, Statik IP’ye tıklandığında T&D → “Statik IP” sayfasına gidebilir mi? Statik IP Sayfa detayına da mevcut statik ip bilgisi eklenebilir mi? Zira sadece iptal et butonu yer alıyor.
statik_ip

Teknik Bilgiler Sayfası

- Durum
Durum: Online/Offline (xx saat xx dakika xx sn) gibi değiştirilebilir mi? Başında kullanıcı yazmasına gerek yok bana kalırsa.

- Fiziksel Durum
Aktif / Pasif veya Etkin / Devre Dışı gibi bir kullanım olabilir mi? “acik” nedir? :slight_smile:

- Modem Buluşma:
Modem Buluşma: Buluşuyor - VDSL → Fazla modem kelime kullanımı kaldırılabilir mi?

- İndirme ve Yükleme Hızı
Hat kitlenme değerlerindeki Bit - Byte dönüşümü modemlerdeki sinyal değerleri ile uyumlu olacak şekilde güncellenebilir mi?

Oturumunuz basarıyla sonlandırıldı! kısmındaki “ş” harfini de düzeltebilirseniz harika olur :slight_smile:

2 Beğeni

Online işlem merkezi uygulamasını hatalarında dolayı sildim telefondan. Mobil tarayıcı üstünden giriyorum ama o da sürekli gecikmeli oluyor nedense.

Selamlar, geri bildirimlerinizi gönül rahatlığıyla iletebilirsiniz. Forum içerisinde belirtilen tüm geri bildirimleri hassasiyetle derleyip değerlendirdiğimizden emin olabilirsiniz. İlgili birimlere aktarıyoruz. İlgili birimler de süreçleri planlamalarına göre sıraya alıyor ve faaliyete geçiriyor :raised_hand:

1 Beğeni

mobil uygulamayı hakiki uygulama yaparsanız çok güzel olur; web sayfasından bozma uygulama değil… :+1:

App için:
Beni hatırla kısmı çalışmıyor, her seferinde sms ile gelen kodu girmek zorundayım. Hadi ger seferinde geliyor smsden gelen kodu otomatik yapıştırma olayı olmuyor.

4 Beğeni

Bu arada steam Kayseri’ye datacenter kurdu da haberimiz mi yok? Ben İstanbul’dan 49ms alıyorum :slight_smile: