Olması Gerekenden Düşük Hız

Download-upload hızımız olması gerekenden düşük. Bu konuda gerekli kontrolleri yapar mısınız? ping: 21ms, download: 13,34mbps, upload: 0,50mbps. 35mbps tarife kullanıcısıyım. Türk Telekom’dan daha yeni geçişim yapıldı ve hızımın artmasını beklerken hiçbir değişme olmadı. Modem arayüzünde DSL Modulasyon Türü: ADSL_2plus yazıyor. TP LINK TD-W9970 modemi.

DSL Mödülasyon Türü: VDSL olması gerekiyor 35Mbps bağlantı sağlayabilmeniz için. Yeni geçiş yaptıysanız şu anda ADSL üzerinden hizmetiniz başlatılmış olabilir kısa süre içerisinde boş port durumuna göre VDSL geçişiniz sağlanacaktır. VDSL geçişiniz sağlanmaz ise OİM üzerinden Destek Kaydı açmanızı öneririm.

1 Beğeni

35 Megabitlik kullanıcıyım yazmış. Sistemleriniz de bir sıkıntı var gibi. 35 megabit internet VDSL sinyal gönderilmesi gerekirken 16 megabitlik ADSL sinyal gönderiliyor.

Üste arkadaş belirtmiş. Eski sağlayıcıda ADSL hizmeti alıyor iseniz geçiş ADSL den ADSL e şeklinde olur. Online işlem merkezi üzerinden tarife paket adımından kayıt oluşturun ve VDSL e geçiş talep edin. VDSL port olması ve altyapı uygunluğuna göre VDSL geçişi tamamlanır.

Murat042

2 Beğeni

Söylenenleri yaptım ama sanırım Pazar günleri hiçbir şey yapmıyorlar. Durumda hiçbir değişme yok.

Bölgesel bir durum olabilir bu ADSL>ADSL geçişi. Benim geçişim de direk VDSL olarak geçtim TurkNet’e tabi genel bir sonuç değil, bir kaç arkadaşım da direk VDSL geçti. Tahminimce bunun sebebi: Bölgesel bir ilgi/alaka/sorumluluk olabilir.
VDSL işlemi uzun sürerse bana ulaşabilirsin @selamimelikoglu

1 Beğeni

Son birkaç saattir tamamen bağlantım koptu. Ne yapılacak ya da ne yapacağım bilmiyorum.

@ModeratriX bu süreci kontrol edemez miyiz hızlandıramaz mıyız? 35mbps olan hızımın 16mbps olarak gelmesini sorun ediyordum. Ama 4-5 saattir internetim tamamen yok

Düşük hızdan dert yanarken hiç kullanamaz olduk olaya bak. Daha ne kadar bekleyeceğiz?

Sorun devam ediyor mu? DSL ışığı yanmaya başladı mı? Destek kaydına dönüş yapıldı mı?

Dsl ve internet ışığı yanmıyor. 24 saati geçti, sorun devam ediyor. Destek durumunda da Türk Telekom’a iletildi kontrol ediliyor yazıyor

Gün içinde modemi fabrika ayarlarına geri döndürüp tekrar kurulum yaptınız mı? Destek kaydınıza not olarak sorunun devam ettiğini belirtin.

Destek kaydına sürekli olarak durumu belirtiyoruz ama hiçbir şey değişmiyor.

TurkNet’in fiyatları nasıl Türk Telekom altyapısı kullanmalarına rağmen ucuz olabilir diye düşünüyordum geçiş yaparken. Müşteri memnuniyetine önem verdiğinizi düşünüyordum. Ama bu yaşadıklarımla birlikte anlıyorum ki TurkNet müşterileri internete erişemedikleri için diğer firmalara göre daha düşük ücretlerle kullanıyorlar.

Hayır, bütün Operatörler TurkNet’ten daha ucuza verir isterse fakat personel, bayi, altyapı çalışmaları v.b gibi etkenler bu fiyata da etkileyebiliyor. internet erişimi sorunu sadece TurkNet’te olmuyor farklı operatörlerde de oluyor veya sorunlu bir bölgedeysen bazen Telekom bile bir şey yapmıyor, kendi altyapısına. Şunu da belirtmek isterim: Telekom portları 20-30₺ kiralıyor. (bu rakam ADSL-VDSL ve paket boyutlarına göre değişkenlik gösterebiliyor.) buna göre mesela: Superonline 60₺ hizmet verse size, ucuz hizmet verdiği için kötü hizmet mi oluyor? (alakası yok)

2011 yılından beri Türk Telekom kullanıyordum. Hız olarak 16mbps tarifedeydim, 12-13 gelirdi. Ama bir an bile internet kesintisi yaşamadım. Altyapı çalışmaları sebepli 2-3 saatlik kesintiler dışında.

Cumartesiyi pazara bağlayan gece kayıt oluşturdum hızım düşük diye. Pazar akşam internetim kesildi daha da gelmedi. Online işlemler sürekli aynı cevabı tekrarlıyor. “Türk Telekom’a İletildi, Kontrol Ediliyor. “ Sorun ne tespit edilebildi ne de giderildi. Ki zaten teknik bilgiler kısmında hattın fiziksel durumu kapalı, offline. Bu şekilde neyin kontrolü yapılabilir?

Arayüz görüntülerini ve teknik bilgiler ekranını ekleyeyim.




belki de caydırmak için abonelikten sonra bu tarz girişimler de bulunabiliyor Telekom.
internetiniz kesildikten sonra fiziksel durumun, kapalı gözükmesi yani fiziksel olarak hizmetinizin bağlantısı yok veyahutta sağlanamıyor, gelen Telekom ekiplerinin sorunu yani düşük olan hızınızı Telekom ekipleri daha da ileriye taşımış işi.