Oim sorunları

Merhaba geçtiğimiz gün 4-5 ay önce açtığım YALIN’a geçiş talebi TurkNet Online İşlem Merkezi’de güncellendi “null” olarak değişti başlığı. Bugün bir sms aldım yalına geçiş talebinizi gerçekleştirdik telefonunuzu kapattığımız için yeni müşteri numaranız xxxx’tir eski müşteri numaranızı kullanamazsınız artık falan diyor. Ancak verdikleri yeni müşteri numarası eskisi ile aynı. Herneyse bağlantımda bir kesinti yok. OİM’e giriş yaptım teknik bilgilere tıkladım. İnternetim yok görünüyor ama bağlıyım :joy: Yine birileri bir noktada bi hata yapıyor sanırım işlemlerde veya TurkNet Online İşlem Merkezi platformu yalın geçişine ayak uyduramadı.

Destek kaydı şu şekilde ama bi fikrim yok neyin ne olduğuna dair.

Okan Bey, Merhaba bu güncelleme olduktan sonra modeminizi kapatıp 2 3 dakika bekledikten sonra yeniden açtınız mı ?

abi ne güzel hızlar alıyorsunuz öyle zevkine ara sıra açıp bakasım geliyor :smiley:

2 Beğeni

benim de çorbada tuzum olsun o zaman. :joy: :joy: :joy:

1 Beğeni

maşallah ben de 45den 22 ye düştü türktelekom fiber saha dolabı koydu altyapı sorguladığımda 80üstü alabilirim gözüküyordu vaeye geçtim bakalım biz de görebilecek miyiz :slight_smile:

1 Beğeni

ben ender sorunsuz hizmet alan müşterilerdenim sanırım. 9 yıllık müşteriyim. neredeyse teknik sorun yaşamadım. 2-3 tane büyük sorun yaşadım onlarda müşteri temsilcileriyle olan iletişimsizlik sorunuydu. tabi bi zamanlar turknetin kanlı canlı çağrı merkezi vardı. :joy:

Bir süre sonra kendi kendine düzeldi.

Bu hız için zamanında Paul Doany’nin mailini twitterını aşındırdım üstüne bölge müdürlüğü ile akrabalık ilişkisine giriyorduk az kalsın. En büyük şans fttc kabin evimin dibinde dslam kilidi o dönem belimi bükmüştü.

Ben en başta çok sorun yaşamıştım bir ara portumu adsl çevirdiler falan epey direndim. Sonraki süreçte şu TR çapındaki kesintiler dışında problem yaşamadım ya. Bi kere tutturdum şimdi destek kaydı bile açmıyorum başına bi iş gelir diye bağlantının :joy: Statik ip alacaktım alanlarla konuştuğumda ping yükselişi gördüm çoğunda vazgeçtim :joy:

1 Beğeni

çalışıyorsa fazla şeetmemek lazım. ben de mümkün olduğu kadar arıza kaydı açmıyorum. geçen haftasonu hızım düşmüştü, bende saturasyon beni de vurdu demiştim ama geç vakitte TurkNet Online İşlem Merkezi de arıza çalışması var diye yazdı. meğer hız düşümü çalışmadan kaynaklıymış. ondan başka hiç hız düşüm falan olmadı. inşAllah sorunsuz devam eder. :slight_smile:

Ya oimdeki personelden çok korkuyorum ben. Bi çoğu kötü ve yeterli teknik bilgiye hakim değil gibi hissettiriyor bana. Ping ile ilgili tracertta şu şu yurtdışı bağlantınızda sorun var alın bakın buda SS’si kırmızıyla çizdim diyorsun. Okan bey 18 saattir kesintisiz internet bağlantınız var gözüküyor cevabı geliyor :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face:

1 Beğeni

şu sıralar TurkNet Online İşlem Merkezi deki arkadaşlar bana bu sahneyi hatırlatıyor. haklarını helal etsinler. :joy:

1 Beğeni

Sorununuz çözüldü mü Okan Bey ?

Çözüldü kendi kendine düzeldi diye yazmıştım yukarıda.

1 Beğeni