Nisan ayından beri giderilemeyen kopmalar

Merhabalar, Nisan ayında kopmaların artmasıyla 25 inde arıza kaydı oluşturdum. Bölgede TT çalışması olduğunda Mayıs 6 sına kadar kopmaların olacağı yönünde msj geldi ve kayıt kapantı. Daha sonra kopmalar devam edince Mayıs 18 de tekrar kayıt açtım. Geçen bir aylık süreçte de değişen bir şey olmadı. TT onlarca kez ankastre kablo kaynaklı müşteri sorumluluğunda diye msj attı. Ben kablomun ve modemimin sağlam olduğunu bildiğim halde bu süreçte değiştirdim. Daha sonra Haziran 7 sinde yine bölgemde TT altyapı çalışması kaynaklı 16/06/21 de bitecek bir msj geldi. Sorunu oraya bağladılar. 16 sı geçti şimdide 27 sinde bitecek bir başka çalışma:) ve ben halen internet kullanamıyorum. Müşteri hizmetlerinde ki arkadaş bana kayıt kapatmak için onay istedi bende sorunum çözülene kadar kaydın açık kalmasını istedim ve gelen msj;
"Merhaba Tarık Bey,

Süreç ile ilgili sizi anlamaktayım. Ancak akışımız gereği sorun yaşanmaktadır. Belirtilen tarih sonrası yeni bir destek kaydı açarak bu destek kaydınızı referans olarak göstererek işlemi başlatmanızı önemle rica ederim.

İyi günler dilerim. "
Şimdi ben sorunum çözülmediği halde aylardır kopma yaşadığım halde sorunum çözüldü diye onay vermek zorunda mıyım? Uzattım ama ben ne zaman sıkıntısız internet kullanacağım? @EFG

Aslında tam da öyle değil. Yani sistem buna müsade etmiyor gibi bir durum var. Genel arıza olması durumunda TurkNet üzerinden arıza kaydı açılamıyor açılsa bile TT sisteminin otomatik ve manuel dönüşleri genel arıza şeklinde oluyor. Kaydınızın açık veya kapalı olması burada ki genel arıza sürecini etkilemez diye düşünüyorum. Umarım arızanız kısa sürede çözülür :pray:. Bu esnada bağlı olduğunuz Telekom müdürlüğüne gidip bilgi alabilirsiniz arıza konusunda.

1 Beğeni

Pazartesi ilk işim Telekom a gitmek olacak. Nisandan beri neyin çalışmasıdır anlamadım. Birde binada başka TurkNet kullacısı ve diğer İSS lerde var ama tek sorun bende.

Diğer TurkNet kullanıcısı ile aynı altyapı üzerinden mi hizmet alıyorsunuz? Yani ikiniz de vae veya yapa altyapısında mısınız?

1 Beğeni

Binadaki kutu aynı kutu ama altyapı değişkenlik gösterir mi? İkimizde vae 35/6 paketteyiz.

1 Beğeni

Siz kaydınızı kapatmayın kesinlikle. Sonuçlanana kadar arızanız düzelene kadar kaydınızı açık tutun. Siz kaydı kapatınca sistemde sorun çözülmüş gibi algı oluyor. Yeni kayıt açtığınızda ise tekrar başa dönüyorsunuz.

Tavsiyem sorununuz düzelene kadar kaydı kapatmamanız yönünde. oimde çözüldü onayınızı bekliyoruz şeklinde bir yazı gördüğünüzde sorunum çözülmedi kısmına basın gitsin.

1 Beğeni

Aynı sorun 2018 de bende de olmuştu. Tabi o zaman türktelekom kullanmaktaydım. İç tesisat denilip durdu. Evime gelen kabloya ait türktelekom kutusunu açtığımda kabloların olması gerektiği gibi değil düzensiz şekilde bağlanması ve oksitlenme kaynaklı olduğunu gördüm. Kablomu kendim değiştirdim evime kadar. Mesleğim gereği kendim halledebildim. Ama hiç oluşturmadıysam 20 üzerinde kayıt vardı ve hiç çözümlenmedi.

1 Beğeni

İkiniz de aynı profilde iseniz sizin bağlı olduğunuz port sorunlu olabilir. :person_shrugging: