Neden Turknet/Turknet değil? Gelin Tartışalım

Kendi geçiş sürecimi anlatayım, başlarda vodafone net kullanıyordum beni bezdirdi superonline geçtim, akabinde taahhüt biter bitmez turknete geçtim.

Tercih sebebim : Taahhüt yok , Hız yüksek
Başlarda tercih etmeme sebebim : Müşteri temsilcisi problemleri ve Modem temini sağlamamaları

Bu 2 olumsuz yan Gigafiber paketinde çözülmüş, aradığınızda kısa sürede ulaşabileceğiniz müşteri temsilcisi,ücretsiz kurulum, bedava modem, + çok yüksek bir hız ve aşırı uygun fiyat.

Bugün gigafiber her yerde olsa eskisi gibi bu hızı ve imkanları sunabilirler mi bu soru şüpheli olmakla birlikte diğer isslerin şansı kalmaz muhtemelen rekabet edebilmek için turknetin açmış olduğu yola girmek zorunda kalırlar.

Evet fiyat performans bazen bazı şeylerden feragat etmeyi gerektiriyor, mesela 7-24 çalışan bir çağrı merkezi olmayabiliyor, lakin abi gigadan önce ne zaman destek talebi oluştursam yeterince yardımcı oldular, anlık değil ama bi kaç saat sonra yanıt veriliyor.

Ve bir şey dikkatimi çekti genelde problemler ya TT kaynaklı oluyor yada müşteri kaynaklı.

Sonuç olarak TT kaynaklı da olsa Müşteri kaynaklıda olsa problemlerin yeterince çözüme ulaştıralamamasının en büyük nedeni durumun yeterince açıklığa kavuşturalamayışından kaynaklanıyor buda çağrı merkezinin gerekliliğini ortaya koyuyor.

Müşterilere hizmet eden çağrı merkezi de masraflara eklendiğinde fiyatlarda ne derece artış olur bilmem ama zaten emin adımlarla yükselen Turknete Can suyu olacağı net bence.

Siz ne düşünüyorsunuz?

2 Beğeni

Çağrı merkezi eklenmeyecek çünkü Türknet’in vizyonuna ters bir durum bu, eklenilmesine de gerek yok olan müşteri temsilcilerini tekrar gözden geçirseler yeter.

3 Beğeni

Direk diyebilirim ki sorun çözümlerini çok kötü, 1haftadır problem yaşıyorum internetim yok ama hala bir TURKTELEKOMA atıyorlar işi bir diyorlar iç hat problemi tam cözülecek derken en başa dönüyor işlemler o çok övünülen hızını daha kullanamadık . 3 hafta oldu geçeli turknete net diyebilirim ki yaka silkiyorum şuan

1 Beğeni

çağrı merkezi falan umrumda değil tt de var çağrı merkezi sadece arayıp söyluyoruz ve kayıt altına alıyorlar turknettte o kaydı direkt biz oluşturuyoruz bir fark yok en azından 10 dk müşteri temsilcisine bağlanmayı beklemiyoruz destek kayıtlarına bakan arkadaşlardan bazıları gerçekten çok ilgili ve bilgililer fakat pek bilgisi olmayan arkadaşlarda var bu biraz sıkıntı olusturabilir ınternet hızına gelırsek turknette kopma vs yasayan arkadaslar tt den aynı fiyatlara en fazla 16 mbps kullanıyorsunuz hattınız bunu rahat rahat kaldırıyor turknette 100 mbps alınca hat kaldırmıyor ve sıkıntı oluyor ben altyapısı ıyı durumda olup da sıkıntı yasayan kımse ıle karsılasmadım kısacası uygun fıyatı kalıtelı hızmetı ve bu bos beles sömürü sıstemını degıstırmeye calıstıgı ıcın turknet kullanıyorum.

3 Beğeni

İnterneti kullandığımız gün @aliko2x emin ol memnuniyetimle ilgili her şeyi yazacağım ama daha internet bile aktif olarak kullanamıyorum ki kaliteli veya kalitesiz oluğunu söyleyeyim.

hocam arıza vs yasamadıgım ıcın bır sey dıyemıyorum 1 senedir kullanıyorum tertemiz sıkıntısız bir şekilde hız olarak vdsl altyapıda hız testi bırakıyorum

Bu hafta çözülmezse zaten iptal edeceğim umarım cözülür de aynı şekilde hız testi sonucunu bende alırım

1 Beğeni

Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri

Arıza kaydı açıldığında Teknik Durum Bilgileri

Hat Fiziksel Durumu : KAPALI

Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK

NmsHızProfil : F_8M_801k

Upload Çıkış Gücü : 11.9

Download Çıkış Gücü : 10.9

Upload Kapasite Hızı : 1193 kbps

Download Kapasite Hızı : 22332 kbps

Upload Mevcut Hızı : 797 kbps

Download Mevcut Hızı : 8191 kbps

Upload Noise Margin : 19.9 dB

Upload Attenuation : 2.7 dB

Download Noise Margin : 35.6 dB

DownloadAttenuation : 3.3 dB söyle bir şey var sence nedir arıza kaydında bunu gösteriyorlar

Bu işin eğitimini almış personelin telefon başında beklemesi çok mantıklı gelmiyor bana. Ayrıca problemin anlatım şekli de önemli “internet yok” diye belirten müşteriye temsilci bir çok soru sormak durumunda, oysa online işlem merkezi üzerinden kayıt açıldığında sistem otomatik olarak hattı kontrol eder. DSL mi yok ppp mi yok bunu görür ve teknik personele bu şekilde filtre edilmiş şekilde gider. Diğer başlıklarda da aynı durum söz konusu. Faturam yüksek geldi diyen aboneye teknik konularda eğitim almış teknik destek personeli bu konuya mali ekip veya muhasebe birimi bakıyor yönlendirme yapacağım diyecek. Telefonlu destek hem zaman kaybı hem de iş gücü kaybı.

Yapa mı bu hat? Hiç hizmet aldınız mı bu hat üzerinde

Bakın ilk hafta bağlantı oldu ilk 10 günden bahsediyorum ara ara gitti geldi bağlantım sonrasında geçen haftadan bu yana tamamen kopma yaşadım 1 haftadır internetim yok TT den geliyorlar hatlarda sorun yok diyorlar turknet telefon hattın arızalı yeni acılcak diyorlar TT acıyor hattım üzerine yeni numara veriyor bu sefer turknet yine başa sarıyor yeniden acılacak onların actıgı olmadı vs vs yahu anlamadım 1 haftada kabloyu merkezden eve çekilirdi neden bu kadar uzadı

Bina girişinde adınıza etiketli yeni bir kablo bıraktı mı TT ekipleri?

aslında konu muhattap bulmayla alakalı. Bir internet var ama buna sahip çıkıcak konuşan insanlar yok.
Türkiye de insanlar sırf aradığımda ulaşabildiğim , duruma olan sinirimi yansıtabildiğim yada memnuniyetimi ifade edebildiğim insanlar var diye parasını veriyor bence. Konu internette olsa başka bir şeyde olsa sonuç hep insan ilişkilerinde bitiyor. Karşımızda bir insan yoksa insanlar pekte gönüllü olmayabiliyorlar.

Bir başka açıdan zaman kaybı olduğunu söylediniz. Telefon başında bekleyenleri temel eğitimden geçirilse yeter bence. Bunun bile problemleri büyük ölçüde azaltacağını ve memnuniyeti arttıracağını düşünüyorum. Daha büyük problemlerde diğer isslerde olduğu gibi konu destek kaydı açılmaya, akabinde problemlerin daha donanımlı ekipler tarafından çözüme kavuşturulmasıyla sonuçlanıyor.

Bir dakika hattınızı kontrol ediyorum denildiğinde bile bu ses tonu müşterilere çözüm hissiyatı uyandırdığına inanıyorum. Olay yazıyla kaldığında bunun etkili olmadığını düşünüyorum.

Bu kısım maliyeti artırır sadece. Bu telefon başındaki personelin maaşını teknik destek personeli olarak alacağı yeni çalışana verebilir. Bu da kayıtların cevaplanması aşamasında ki süreyi azaltır. Kaldı ki telefon ile konuşmak istiyorum diyen aboneler alternatif (canlı kanlı telefonlu desteği olan) ISS leri tercih ediyorlar. TurkNet in o alternatiflerin arasında olmasına bence gerek yok.

Benim de hattımda sorun var tt ekibi geldi ve sorunun bende olmadığını söyledi ama sistemine iç tesisat sorunu diyip kapatmış ve bunu belirtmeme rağmen de yardımcı olamadılar OİM’de. Burada konu açtım cevaplarlar falan dediler daha halen ses yok ben 9 aydır sorunlarımı çözemedim superonlineda pandemi döneminde valorantta 34 ping alıyordum turknet geçtiğimden beridir sağolsunlar 45 altında ping sadece 4 gün gördüm ortalamam da 48 sadece bende artış var komşularımda baktım kimsede yok. Umarım senin sorunlarını çözerler.

Ping sorunu maalesef çözülemiyor ben 3 ay boyunca uğraştım ama çözemediler başka iss ye geçtim ve sunucularda pingim yarıdan fazla düştü

Neden Türknet?

  • Basit fiyatlama
  • Yalın hizmet modeli
  • Hattın kapasitesinin tamamını kullandırması
  • Eften püften kafa karıştırıcı bayi/kampanya süreçleri olmaması.
  • Tam da olmasını beklediğim hizmeti vermesi
  • Seneye yeni müşterilere daha uygun kampanya yaparlar, biz eskiler yine fazla öderiz endişemin olmaması
1 Beğeni

Hangi ISS’e geçiş yaptın acaba ben de geçiş yapacağım da sıkıldım artık. Comnet veya Gıbır’a geçmeyi düşünüyorum umarım onlardan birisidir.

Ben Gıbır Net’e geçtim.

1 Beğeni

Teşekkürler cevabın için şüphelerim vardı ama artık geçiş yapacağım sıkıldım şu durumdan.