Neden telefon değişikliği gerekiyor?

Merhabalar, hız problemi nedeniyle VDSL kullanabilmek için telefon değişikliği gerekli denildi ama tam nedenini anlayamadım. Türk Telekom’dan kalma olduğu için mi? Yeni port sorgulamasında telefon değişikliğinin ne alakası var? Eski numarayı neden kullanamıyorum? Anlamaya çalışıyorum. Şimdiden teşekkürler.

1 Beğeni

Şuan yapa üzerinden hizmet alıyorsanız ve vae üzerinden hizmet almanız için geçiş yapılacaksa telefon numarası değişir. Vae üzerinden hizmet alıyorsanız değişmez. Konuyu net öğrenip daha açıklayıcı şekilde yazınız.

1 Beğeni

Onu nasıl öğrenebilirim? Müşteri hizmetleri dışında bir yol var mı? Teşekkürler

YAPA üzerinden hizmet alıyormuşuz. Anlaşılan VAE olması lazım daha hızlı internet alabilmemiz için. Peki bu VDSL ile mi alakalı, port mu? Yoksa Türk Telekomla mı?

Yapa hattı direk santralden gelir.
Vae hem santralden gelir hemde sokak başlarındaki saha dolabından gelir. Saha dolaplarına kadar fiber saha dolabından sonrası evlere bakır olarak gelir. Hız mesafaye göre belirlenir. 16 mbit üzeri hızlar vdsl’dir. Altyapı sorgulama yapın vae’de vdsl destekliyorsa, mesafeniz yakınsa ve boş port varsa vae geçiş talep edin.


Bu menüden: yapa’dan vae’ye geçiş talep ediyorum yazmanız yeterli olacaktır.

1 Beğeni

Ayrıntılı cevabınız için teşekkür ederim. Uzak olduğu için 16 yerine anca 6 görüyorduk. Başvuruyu yaptım. Umarım boş port vardır.

1 Beğeni