Yaklaşık 1 haftadır TurkNet kullanıcısıyım ve altyapım 43 mbps vdsl internet destekliyor ama ben 14 mbps internet alıyorum arıza destek kaydı oluşturdum ve şunu öğrendim boş vdsl portu olmadığı için 43 mbps alamıyormuşum port talep etmem için ne yapmam gerek acaba?
Bağlı olduğunuz Türk Telekom Müdürlüğü ile iletişime geçerek port takviye dilekçesi bırakabilirsiniz.
Şu Linkten bir kayıt oluşturun valilik/kaymakamlıktakilerin birazcık dünyadan haberi varsa yardımcı oluyorlar
böyle bir hizmet olduğunu bilmiyordum . Bende FTTB altyapımın FTTH altyapıya güncellenmesi için başvurdum ki projesi onaylanmış bölge müdürlüğünün keyfini bekliyor aylardır.
Duruma göre değişiyor bazı kaymakamlık/valilik birimleri bu işleri biliyorlar olumlu dönüş yapıyorlar TT ile görüşüyorlar. Bazılarıda konuyla biz ilgilenmiyoruz diyip topu üstünden atıyor.
sansımı denedim hatta cimere de yazdım bakalım olursa olur
Cevap alırsanız bilgi verin bende şansımı denerim fttc’den ftth’a geçmek için
benim saha dolabı binanın elektrik odasında zaten. TT den ayrı Turksat ve SOL fiberde geliyor binaya VDSL de Dslam ile aramdaki kablo mesafesi 29m bana olumlu dönerlermi zor bence ama neticeyi bilgilendiririm
Buradan fiber için bir yazı yazmıştım. Cevap olarak ‘‘Belediyenin böyle bir hizmet sunmadığı’’ yönün de idi… Cevap olarak biraz sitemkar 2 3 cümle yazdım. Bağlı olduğum belediye den arandım. Bu yazıyı aktarabilecekleri bir kurum olmadıklarını söyledi. Yani oradan başvuru işe yaramadı bende malasef.
Açık kapı valiliklere bağlı diye biliyorum tahminen valilik sizi belediyeye aktardı onlarda bu durum bizlik değil dediler işe yarayan insanlar tanıyorum
Malasef bu tarz birşey oldu. Yukarı da paylaştığım fotoğraf da ki cevap verildi.
İşi bilene denk gelmek lazım ozaman Denesin belki sonuç çıkar.
ben yazdım bakalım ne sonuc cıkacak merak ediyorum
Merhaba @Vendettagi19, bu konu hakkında bize Online İşlem Merkezimiz üzerinden bir destek kaydı açarak bize ulaşın. Arkadaşlarım hizmetinizi ve hat detayınızı kontrol etsinler ve size konu hakkında geri dönüş yapsınlar.
2 kere açtım fakat yapabilecek bişeylerinin olmadığını söylediler
Siz tekrar kaydınızı oluşturun lütfen. Daha sonra bana özel mesaj üzerinden kayıt numaranızı iletin. Ben sürece dahil olarak size elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışayım.
@EFG destek kaydı oluşturdum numarası : 51959074
(özel mesaj atamıyorum)
@ModeratriX özel mesaj işine el atabilir misiniz ?