Nakilden Sonra Yaşanan Sorun?

Merhaba,

Geçen ay nakil işlemlerim tamamlandı. İnternetim gayet güzel çalışıyordu. 2 gün geçtikten sonra internet birden gitti. Türk telekom ekipleri kontrol ettiğini hatanın benden kaynaklı olduğunu iletmişler. Acaba mı diyerek telefon kablomu yenilettim sonuç sıfır. Gittim modemi yeniledim sonuç yine sıfır. Bugün 3.gün sona eriyor ve 3 gündür internet hizmeti alamıyorum. Ayrıca hızım 26 mbite düşürülmüş ben 35 mbiti rahat kullanabiliyordum. Telekom santralde kontrol yaptık dedikten sonra eve hiç sinyal gelmez oldu. Bu TurkNet 'e ait ekipler ne zaman gelecek yemin ediyorum çok bunaldım… Destek kayıt numaram:35167143. yazmadığım yer kalmadı malum müşteri hizmetleri olmayınca… Daha önce başına gelen birisi varsa yardım rica ederim

1 Beğeni

Merhaba, sizde bir sorun olmadığını düşünüyorsanız Yerinde Destek isteyebilirsiniz.

DSL ışığım yanmıyor şeklinde kayıt açtıktan sonra size cevap verilmedi mi?

Türk Telekom saha ekibi kontrol yapmış ama sorun çözülmedi. Yerinde destek talebide yaptım bugün 4.gün ama gelen giden yok. 3 yılda ilk kez böyle bir sorun yaşıyorum.

Üç yılda kaç kez nakil yaptınız?

İlk kez nakil yaptırdım. Nakilden sonra iki gün düzgün çalıştı sonra birden gitti.

1 Beğeni

Bana bu görüntüyü atıp duruyor sistem biri anlatabilir mi sorun nerede? Telekom bizde sorun yok diyor turknetin sesi çıkmıyor

1 Beğeni

Bu değerler sistem tarafından otomatik gönderilir. @Hakan.Yildirim neden profili 26 yapmışlar? Yardımcı olabilir misiniz?

şimdi sorunun ne olduğunu anlayamıyorum ben, hat fiziksel durum kapalı deniyor. Ben evin içinde kabloları yenilettim modemi değiştirdim çözüm olmadı. Sorun ankastrede mi neredeyse ben bi adam bulayım baktırayım diyeceğim ama onun yanıtınıda alamıyorum. Zaten hızım neden 26 ya düştü onuda anlamış değilim. Bi nakil yüzünden herşey birbirine girdi

Hocam sizin bi internetiniz gelsinde o 26 olan hızı ben de düzeltirim merak etmeyin :smiley: yeter ki internetiniz gelsin

ya bende şu an o hızı takmıyorum zaten, ekip gönderemiyorda olabilirler tamam ama sorunun ne olduğun bilmeden bende çözüm üretemiyorum. Birde bu resimde download upload hızları hep sıfır iken aksam saatlerinde bu 26 download 3 upload olarak yazıyor. 3gündür durmadan buraları takip ediyorum çok yoruldum. Sorun sizce turktelekomluk mu yoksa benim ankastrede vs de mi fikriniz var mı ?

Sorun sizin ankastre de olsa bile orası da Türk Telekom’a giriyor. Kontrol etmeleri gerek.

Müşteri numaranızı yazar mısınız özelden kontrol ettirelim.

2 Beğeni

özelden gönderdim Hakan Bey

1 Beğeni


Buda telekomun arıza mesajları ilk arıza var denip sonrasında müşteri sorumluluğunda denmiş.

Gerekli kontroller yapıldıktan sonra tarafınıza geri dönüş yapılır. (telekomun mesajlarını önemsemeyin)

Teşekkürler, bu geri dönüşler kaç güne yapılır peki. Birde yerinde destek için ne yapmam gerek destek kayıtlarında defalarca istedim çünkü

Açık kaydınız olumlu sonuçlanmaz ise destek kaydı açıp yerinde destek ekibini ücreti karşılığında talep ediyorum demeniz yeterli olacaktır diye biliyorum