Nakilde yaşanan hep aynı konu

Merhaba,

** müşteri numaramla 13.06.2020 tarihinde nakil başvurusu yaptım.Bana gelen enson mesajda bölgede altyapı sorunu olduğu benim birşey yapmama gerek olmadığı sorun düzelince onların süreci devam ettireceğiydi.Nakil yaptırmak istediğim il Yalova ilidir ve her yıl yaz aylarında buraya aldırıyorum ve hep aynı sorunlar.Özetle bugün yalova telekomda olan bir tanıdığı aradığımda daha kendilerine başvurunun gelmediğini ayrıca bölgede de altyapı sorunun olmadığı bilgisini vermiştir.Bugün sistem üzerinden bununla alakalı geri bildirim yaptım ama dönüş alamıyorum.Bu konu hakkında yardımlarınızı rica ediyoruz…Destek No:34230059
saygılarımla,

1 Beğeni

Merhaba, öncelikle yaşadığınız sorun için üzüldüm. Nakil süreci normalde 7 iş günü sürüyor ama durumla alakalı bilgi alıp sizinle paylaşacağım.

1 Beğeni

Merhaba,hızlı dönüşünüz ve takibiniz için ben teşekkür ederim.

Merhaba,

Kontrol ediyoruz bu durumu.

2 Beğeni

@bekir.kopuz @Selcukssn konuyla ilgili bir gelişme var mıdır?

TurkNet tarafıda hiçbir bilgi dönüşü sağlamadı.

bilgileriniz ricasıyla,

Tekrar ilettim durumunuzu.

ilginiz için teşekkürler,

@bekir.kopuz @Selcukssn şimdi döndüler ve adres hatalı dediler.Konuyu ilgili belediyeden öğrendiğime göre kapı numarası değişmiş yeniden.Bu nedenle bağlantı yapılamamış.Doğru adresi destek kayıtları üzerinden bana verilen yanıta cevaben yazdım ama görürler mi bilmiyorum.Sizleride bilgilendirmek istedim.

1 Beğeni

@bekir.kopuz @Selcukssn rica etsem hatırlatabilir misiniz?

çoçuklar gerçekten ders çalışamıyor ve haftasonu girdi araya.

Nakil süreci ortalama 7 gün sürüyor diye biliyorum. Umarım nakil işlemleri başlamıştır

1 Beğeni

Merhaba,

Güncel durumunuzun sizinle paylaşılması için arkadaşlarıma bilgi verdim.

1 Beğeni