** müşteri numaramla 13.06.2020 tarihinde nakil başvurusu yaptım.Bana gelen enson mesajda bölgede altyapı sorunu olduğu benim birşey yapmama gerek olmadığı sorun düzelince onların süreci devam ettireceğiydi.Nakil yaptırmak istediğim il Yalova ilidir ve her yıl yaz aylarında buraya aldırıyorum ve hep aynı sorunlar.Özetle bugün yalova telekomda olan bir tanıdığı aradığımda daha kendilerine başvurunun gelmediğini ayrıca bölgede de altyapı sorunun olmadığı bilgisini vermiştir.Bugün sistem üzerinden bununla alakalı geri bildirim yaptım ama dönüş alamıyorum.Bu konu hakkında yardımlarınızı rica ediyoruz…Destek No:34230059
saygılarımla,
@bekir.kopuz@Selcukssn şimdi döndüler ve adres hatalı dediler.Konuyu ilgili belediyeden öğrendiğime göre kapı numarası değişmiş yeniden.Bu nedenle bağlantı yapılamamış.Doğru adresi destek kayıtları üzerinden bana verilen yanıta cevaben yazdım ama görürler mi bilmiyorum.Sizleride bilgilendirmek istedim.