Nakilde yaşanan altyapı sorunu

Merhaba,

Binamız yeni yapıldı. TurkNet GigaFiber kutusu bina içerisinde mevcut. Binada aktif olarak kullanan 2 abonede mevcut. Yalnız ben nakil yapmak istediğimde altyapı kaynaklı sorun olduğu söyleniyor. Nedeni ne olabilir acaba?

"Değerli TurkNet’li, nakil talebinizle ilgili hizmetinizin taşınacağı bölgedeki altyapıdan kaynaklı bir sorun yaşadık. Sorunun çözümü için çalışmaya başlıyoruz size en kısa sürede bilgi vereceğiz. Hizmetinizin kullanımını ve faturalandırmasını durdurduk. Bu süre içinde size herhangi bir ücret yansıtmayacağız. İyi günler dileriz.

Talep Tarihi: 10.02.2023 19:56:18
Nakil Başlangıç Tarihi: 10.02.2023 19:56:18
Sonuçlanma Tarihi: -
Destek Numarası: 61267353 "

Merhaba,
GigaFiber altyapısı olan bir yere nakil yapamazsınız mevcuttaki hizmetinizi iptal edip GigaFiber altyapısı olan adreste yeniden abonelik başlatmanız gerekiyor.

benim şuan kullandığım hizmet zaten GigaFiber. Hizmetim Gigafiber gecmek istedigim yerde gigafiber. sizin dediginiz fiberden gigafibere geciste gecerli degil mi?

Evet o şekilde geçerli o halde bana özelden müşteri numaranız ile nakil yapacağınız adresi iletirseniz destek kaydınızı oluşturabilirim.