Nakil Sözde Altyapı Sorunu

Ben eski adresimden yeni evime nakil işlemi yapmak istiyorum fakat alabileceğim hızı sorgulama ekranında her şeyi tam olarak doğru girmiş olsam da şu hata mesajı ile karşılaşmaktayım.

Lütfen sorunu en kısa sürede çözmeme yardımcı olun.

Bir adrese sadece tek bir Özgür İletişim Paketi hizmeti sunabiliyoruz. Bizim kayıtlarımıza göre bize verdiğiniz adreste başka bir TurkNet Özgür İletişim Paketi daha kullanılıyor. Kayıtlarımızda bir yanlışlık olduğunu düşünüyorsanız lütfen bize musterihizmetleri@turk.net adresinden ulaşın. (Ülkede telefon, internet, su, elektrik, doğalgaz gibi hizmetler için her adres için tanımlanmış bir BBK (Bağımsız Birim Kodu) var. Biz de kayıtlarımızı bu BBK cinsinden tutuyoruz. Seyrek de olsa tüm kurumların ortak kullandığı bu BBK veri tabanında sorun olabiliyor. Sizin verdiğiniz adresle ilgili de benzer bir sorun olabilir.)

Ve aynı zamanda nakil de yapmaya çalıştım ve şöyle bir hata verdi.

Değerli TurkNetli, bulunduğunuz bölgedeki altyapı sorunları nedeniyle nakil işlemlerinizi başlatamadık. Şu aşamada bir şey yapmanıza gerek yok. Konuyu biz takip ediyoruz. Sizi düzenli olarak bilgilendirmeye devam edeceğiz.

Farklı sitelerden sorgulama yapınız.

Evet şuan başka firmaların sitelerinden de kontrol ettim ve sadece TürkNet de böyle bir sorun var.
Diğer siteler de ne bir port sorunu ne de altyapı sorunu yoktu ve fiber destekleyen bir yerde oturuyorum. Apartman da sorunsuz bi şekilde internet kullanımı bulunmakta.

Ben zaten nakil işlemi yapmaya çalıştım online işlemler de ve bana ikinci yazdığım hatayı verdi.