Nakil Sonrası Eski Adresteki Port Boşa Düşmedi – Yardım Lütfen

Merhaba, bir nakil işleminden sonra port sorunu yaşıyoruz. Durumu özetleyeyim:

Önceden:

  • Ana ev (Bursa Demirci) – Türk Telekom

  • Yazlık (Bursa Kumla) – TurkNet

Nakil sonrası:

  • Ana ev (Bursa Demirci) – TurkNet’e taşındı.

  • Yazlık (Kumla) – Şu anda port görünmüyor.

Ancak yazlıkta zaten TurkNet hizmetimiz vardı. Nakil sonrası portun boşa düşmesi gerekiyordu ama görünmüyor. Türk Telekom’dan işlem yapılmak istendiğinde port yok deniyor.

Muhtemelen sistem güncellenmedi veya port hâlâ rezerve görünüyor. Yardım

Merhaba, müşteri numaranızı forum profilinize ekleyebilir misiniz? Süreci kontrol edeceğiz.

1 Beğeni

Merhaba ekledim

87870650 numaralı kaydınızı oluşturduk, ekibimiz konu hakkında sizinle iletişime geçecektir.

1 Beğeni