Nakil için santralde çalışma sorunu

Merhaba. Aynı il içinde yeni evimize taşınacağız. Taşınacağımız daire için altyapı sorgulaması yaptığımda “Adresinizin bağlı bulunduğu santralde çalışma olduğu için abonelik işlemlerinize devam edemiyoruz. İlerleyen günlerde tekrar deneyebilirsiniz.” şeklinde bir uyarı alıyorum. Bu konuda yardımcı olabilir misiniz?

Merhaba, bu sorun ile ilgili TurkTelekom dan aldığım mesaj bu şekildedir.
Bölgedeki kapasite yetersiz olduğundan yeni genişbant internet satışına izin verilmemektedir. Müdürlüğe gidip bilgi alabilirsiniz.

Hangi bölge olduğunu nereden biliyorlarmış ki bölgedeki kapasiteden söz ediyorlarmış? Ayrıca taşınacağım evde halihazırda geniş bant internet kullanılıyor zaten, orası boşaltılacak, ben taşınacağım, bu durumda nasıl halen kapasite yetersiz kalıyor?

Genel olarak bu hatanın açıklaması budur. Müdürlüğe gidip konuşmanız daha iyi olacaktır.

Taşınacağın yeni adresinin sorgulamasını yaptığın için o yüzden bölgeyi biliyorlar.

Bu pandemi koşullarında müdürlüğe gitme tavsiyesini makul bulmadığımı belirtmek isterim. Bunun detayını yazılı veya telefon görüşmesi yoluyla öğrenmenin yolları olmalı.

TurkNet müşteri hizmetlerine taşınacağım adreste internet kullanılıyor, onun port takibini yapabilirseniz o çıktığında hemen benimkini aktif edin diye belirtirseniz yardımcı olabilirler.
Veya çıkacak kiracı ile görüşün onun hattından TurkNet’e geçiş talebi oluşturun sizin adınıza ve şuan kaldığınız evinkini de iptal edersiniz.

İkinci seçenek daha uygun görünüyor ancak çıkacak kişi mevcut aboneliğini taşımak isteyecektir benim yaptığım gibi, dolayısıyla çok da mümkün gibi görünmüyor bence.
İlk seçenek için de müşteri hizmetleri ile görüşme yapmam gerekiyor ancak TurkNet te telefonla görüşebileceğim müşteri hizmetlerine bağlanamıyorum, sürekli sesli yanıtta döndürüyor, temsilciye bağlamıyor sistem. Bunun bir yolu var mı?

0212 703 43 71
Bu numarayı ara!
1 e basma bekle!
Daha sonra sorunca 1 yada 2 ye bas. Müşteri Hizmetlerine bağlanacaksın.

1 Beğeni

Aynı adres üzerinde iki DSL hattının Aktif olamaması nedeniyle bu hatayı da almış olabilirsiniz. Kiracının nakil işlemi tamamlandıktan sonra tekrar sorgulama yapmanızı öneririm

@anon79861247’un verdiği numara üzerinden müşteri hizmetlerine bağlandım. Onlar taşınacağım adresi sorguladılar ve altyapı var görünüyor, taşınma işleminiz sorunsuz gerçekleşir dedi ancak ben de hemen sonra TurkNet altyapı sorgulama ekranından sorgulama yaptığımda yine aynı uyarıyı alıyorum. Acaba geçiştirmek için mi böyle söylediler diye çekiniyorum çünkü taşınma talebi oluşturduğum anda mevcut evimdeki internetin kullanımı kapatılıyormuş. Sonra taşınacağım evde de altyapı sorunu nedeniyle taşıma işlemi gerçekleştirilemezse ortada kalabilirim.