Müşteri Sorumluluğunda Arıza

Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi

Arıza Bildirim Tarihi : 01-10-2020 12:18:06

Görev : ISLAH

Görev Bildirim Zamanı : 01-10-2020 13:29:00

Arıza ID :2020100100076846563

Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı

Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi

İş Emri ID : 2020100100176434316

İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir

Log : ARIZA MÜŞTERİ KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR

İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA

İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi

Geçen Süre Tipi :TurkTelekom

  • Bu nasıl bie çözüm arkadaş ben bilmiyorum anlamıyorum aldıgım mesaj bu.

Arıza teyit için TurkNet tarafında olabilir. Destek kaydınız üzerinden bilgi alabilirsiniz.