Müşteri Kaynaklı Ankestre Kablosu Sorunu

Merhaba, ben tt’den önceden dondurmuş olduğum TurkNet aboneliğime (mayıs başında açılan) geçiş yaptım. Tt’yi 24 mayısta tt müdürlüğüne giderek kapattırdım. Akşamina internetimizi kestiler. TurkNet’e interneti açması için başvuruda bulundum. Arıza kayıt kısmına aldılar ve 2 gündür inceleme yaptıklarını söylüyorlar. Dün sorunu ttye ilettiklerini söylediler. Tt bugün sorun, müsteri kaynaklı ankastre kablosu sorunudur diye geri dönüş yapmışlar. Başından beridir dsl ışığımız yanıyor. Tt’den hiçbir teknik ekip de gelip kontrol etmediler zaten. Sorunun kablo sorunu olduğunu hiç düşünmüyorum. Şuanda ne yapabilirim? yakında proje sunumlarım ve finallerim olacak. Yardım edebilirseniz çok müteşekkür olurum.

Dsl ışığınız yanıyorsa hat aktif demektir. Modem arayüzünden kurulum yapınız.

1 Beğeni

http://192.168.1.1 üzerinden diyorsunuz değil mi. Bugüne kadar giriyordu siteye, bugün site görüntülenemiyor yanıtı alıyorum…

bu siteye ulaşılamıyor… yanıtı tam olarak

Modemi resetleyip yeniden arayüze girmeyi deneyiniz.

dediğinizi yaptım olmayınca bir de modemi açıp kapadım oldu. Turknetin sitesindeki Modem kurulum talimatlarını da yaptım. Hala " Telefon kablosu veya Ethernet kablosu takılı değil. " hatası alıyorum.

Modeminize dsl kablonuzu taktığınızdan emin misiniz peki ? Modem ışıklarını gösteren bir fotoğraf atar mısınız ?


Modem kullanıcı adı ve şifrenizi doğru girdiğinizden emin misiniz? Ayrıca doğru altyapı türüne uygun kurduğunuzdan emin olunuz.

Turknetin bana yolladığı kullanıcı adı ve şifreyle kurulum sağladım. Olayın ilginç tarafı ben girdiğimde arayüzde WAN sayfasına ADSL’i seçtiğimde kullanıcı adı ve şifre zaten girilmişti. Ben sadece VDSL’den ADSL yaptım. (VDSL’i seçtiğimde Kullanıcı adı ve şifre sormuyordu zaten)

Sorunum çözüldü. Yardım eden herkese çok teşekkür ederim ! Sorunum WAN ayarlarını tekrardan yapınca çözüldü.

1 Beğeni