Müşteri hizmetleriyle ilgili gariplikler

75 mbps tanımlanmış olan hızımın dslam kilidinin kaldırılmasını talep etmiştim ufak bi risk alarak şu an 10’a 3 alıyorum çok değişik şeyler oluyor yardımcı olur musunuz teşekkürler





burdaki ilk problem ilk destek elemanının beni yanlış anlayıp arıza diye eklemesi

müşteri numarasını isterseniz:
2261729

Modem nedir ? SNR margin ayarını sabitlemiş olabilir misiniz ? Keenetic ise


Buradan ayarı yapınız.

Ahaha hiç güleceğim yoktu

100mbps için 102400 yapacaklarına, 10240 yapmışlar :smiley:

Bir 0 eksik:D

Yanlış nms hız profili

2 Beğeni

Yeni farkettim evet. 102400 yapacağına 10240 yapmışlar :smiley:
@Ugur.Aydogan Uğur abi bu işi çözer.

1 Beğeni

uploadda da bi sıkıntı var değil mi 3 o da çünkü bi problem var onda da

TT ye açılan kaydı kapattır acilen başına efsane olaylar gelebilir :slight_smile: Bana da böyle alakasız şekilde tt ye kopma talebi açtılar 3 ay çekmediğim kalmadı portun değişir, hızın düşer, pingin uçar, telefonun kesilir, telefon açılır sonra başka numara çıkar ev telefonunda muhteşem şeyler yaşayabilirsin değişen porta da geri dönemezsin :smiley: (Yanlış kişiye cevap atmışım pardon)

2 Beğeni

Önemli değil. @Ugur.Aydogan abi müsait olduğunda yapar herhalde.

evet değerler yanlış hocam