Müşteri hizmetlerii

Müşteri hizmetlerinde sıkıntı mı var ? bugün 20 dakika boyunca açık bıraktım yine de konuşan olmadı sadece müzik çaldı ve farklı bir saate denedim yine aynı.

Müşteri taleplerinizi Online İşlemler Merkezi üzerinden iletmeniz gerekmektedir. Destek kaydınızda aranmak istediğinizi belirtirseniz temsilci 24 saat içinde sistemde kayıtlı olan telefon numarası üzerinden tarafınıza ulaşacaktır.

1 Beğeni

Online işlem merkezi pek dert dinlemiyor be 24 gündür beni arayıp belgelerimin onayını almalarını
bekliyorum bir çaresi var mıdır bilemedim. Kuryeyi aradım sordum belgelerimi elindeki bütün belgeleri sisteme yüklediğini söyledi. Yardımcı olabilir misiniz dayanılmaz noktaya geldi benim için.
Müşteri no:2313794

!!

Arka planı incelenmesi için ilgili birime iletiyorum, kaydımızı takip edelim…

1 Beğeni

Teşekkür ederim artık ne yapıcağımı şaşırdım 25 gündür bir çözüm arıyorum ama bulamadım.

1 Beğeni

Merhaba @Red.exe, öncelikle aktivasyon sürecinizin bu kadar uzun sürmesi nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Konuyu ilgili ekiplerime ilettim ve gerekli aksiyonlarımızı hızlıca alarak hizmetinizi aktif hala getireceğiz. Süreç hakkında size detaylı bilgi vereceğiz. Konuyu bende buradan takip ederek size elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışacağım.

Arkadaşlarım size bilgi verebilmek için sistem üzerinde kayıtlı olan GSM numaranızdan aramışlar ancak ulaşamışlar.

Belgelerinizin sisteme yüklenmesinde teknik bir aksaklık yaşanmıştır. Konuyu hızlıca ele aldık. İlerletiyoruz. En kısa süre içersinde çözüme ulaştırmış oluruz.

1 Beğeni

Bana hiç arama gelmedi ama beklemedeyim lütfen kısa süre içinde çözülsün.

1 Beğeni

@EFG hiç aramamışlar

@Red.exe, sistem üzerinde kayıtlı olan GSM numarası size ait değil mi? Arkadaşlarım iki kez aramışlar ve ulaşamamışlar.

Bana ait. Online işlemlere girerken telefonuma onay kodu geliyor ve sistemde de gözüküyor. Ve bana hiç cevapsız çağrı gelmedi bakıyorum arama kaydına.