Müşteri̇ hi̇zmetleri̇ni̇n aboneyi̇ adam yeri̇ne koymamasi

İyi günler. Bildiğimiz gibi Türknet yapada sık sık kesiliyor. Bununla ilgili başlıkta var ama başka birşeye dikkat çekmek isiyorum:

İnternet 10 dakkada bir kesiliyor türknet uygulamadan destek kaydı açıyorum, sabah hızım yükseliyor sabah bana mesaj atıyorlar efendim hızınız 34 görüyorum sıkıntı yok. Yok 3 kere hız testi 10 kere ping testi cart curt testi derken destek kaydını kapatıyor.
Akşamları hızım 20 sabah 34 , snr değerim sabit 9/8 akşam beşten sonra aşırı ping yoğunluk ve 10 dakkada bir kesinti. Derdimi söylüyorum arıyolar beni hız testi yap gönder. gönderiyorum kaydı kapatıyor.

Demek istediğim, Türknette şuan aşırı sık kopmalar var , destek hattında bizi kale alan yok. Kimse mükemmel değildir hiçbir firma değil ; ama müşterinin destek hattını kapatmak , aradığında robotla konuşturmak , abonelik başında sürekli arayıp telefonları açıp abone olduktan sonra hiçbirşey yapmamak .
Bu mu vizyon? Bu mu yeni teknoloji? Bu mu özgür internet?
Bana 2020 de hala olağanüstü derecede kesilen bir internet verdikten sonra , destek kaydını kapatıktan sonra ne yapayım ipv6 yı ?

Artık Türknetin abone kazanmak istiyorsa adam gibi bir destek hattı merkesi call center gibi gerekli ne varsa bişiler yapması lazım, ARTIK BIKTIM.

1 Beğeni

snr 8 düşük hızınızı düşürerek snr değerini en azından 10 un üzerine çıkartırsanız hat kesilmeleri büyük ihtimalle çözülür. apartmandaki kablolarda ek varsa yeni kablo çekebilirsiniz splitter varsa onu aradan çıkartın

1 Beğeni

Yoğunluk yaşandığı saatlerde hattınızın zayıflaması artıyor ve bağlantı kalitesi düşüyor kopma yaşanıyor olabilir. Üst yorumda ki arkadaşın dediği gibi snr değeri için modeminizde bir ayar varsa yükseltin. Eğer yoksa iç tesisat kontrolü yapın yine sorun görünmüyor ise hızınızı düşürmeyi deneyebilirsiniz. 35 altı ADSL oluyor bunu da belirtmek isterim

1 Beğeni