Mükemmel seçilmiş, eğitimli destek elemanlarına sonsuz teşekkürler

Yahu, gerçekten bir metin yazmak, iletişim kurmak, anlatmak istediğini anlatabiliyor olmak bu kadar zor mu, bu kadar bulunmaz bir nimet mi?
Yani, hiç bir destek çalışanına eğitim verilmedi mi, iletişim yetenekleri test edilmedi mi, “yazılı” destekte çalışacak insanların dilimize hakim olup olmadığına bakılmadı mı?
Yoksa düşündüklerimin tam aksine, bu insanlar ince ince elenerek, sık sık dokunarak, özenle mi seçildiler?
Şayet ki özenle seçildiyseler gerçekten takdir ve tebrik ederim, arkanızdayım, çünkü bu iletişim kabiliyetleri ile bu insanlar başka iş bulamaz, aç kalırlardı.
Bir kere daha teşekkürler TürkNet!

image

Spoiler : 15 satır, tek nokta. Noktadan önce boşluk var.

2 Beğeni

Eğer düzgün bir Türkçe ile yazılsaydı şöyle olacaktı;
(Yalnızca dilbilgisi hatalarını düzeltmeye çalıştım, iletişim tarzındaki değişiklikler bu düzeltmelere dahil değildir.)

Merhaba,
Modeminize 79872 kbps dslm hız profili tanımlıdır ve altyapınız da 73868 kbps hızı desteklemektedir. Bu hız ankastre kutunuza kadar ulaşmakta olup, ankastre kutunuzdan sonrası sizin de belirttiğiniz gibi (iç tesisata girdiğinden) bizi ilgilendirmemektedir. Size aktarmak istediğimiz, o kısımlarda sorun olabileceği öngörüsünde olduğumuzdur. Bizden kaynaklı herhangi bir sorun tespit edilememiştir.
Ankastre kutunuzdan sonraki kısımların kontrollerini sağlatmanızı rica ederim. Şu anda modeminizin arayüzünden de kontrol sağlarsanız, ulaşan hızı görebilirsiniz.
Eğer modem arayüzünden kontrol sağlamayı bilmiyorsanız, üretici firma ile iletişime geçerek bu konuda destek alabilirsiniz.
Sahada fiziksel sorun tespit edildiğine dair yazı, Türk Telekom tarafına arıza kaydı oluşturduğumuz zaman sağlanan altyapı kontrollerinden sonra otomatik olarak sistem tarafından gönderilen bir mesajdır. Sorun olsa da olmasa da sistem bu doğrultuda çalıştığından, ilgili mesajı göndermektedir.
Şu anda modeminize 73 mbps download ve 8 mbps upload hızları ulaşmaktadır. Bağlantınız 3 gün 18 saat 9 dakikadır kesintisiz olarak aktiftir.
Keyifli kullanımlar dilerim.
Teşekkürler/Saygılarımla/İyi günler vs.
@Berque

1 Beğeni

Gerçi tekrar düşündüm de, müşterilerin büyük çoğunluğu da büyük ihtimalle bu tarz, içeriği anlaşılmayan arıza kayıtları açıp duruyor olmalılar, belki de destek çalışanlarının işi çok daha zordur :smiley:

bkz. Ve gi̇ne i̇nternet yok