Modemimin Ethernet Portları Bozuldu Temsilciler ANLAMIYOR!

Merhaba arkadaşlar,
Eve kadar cam fiber kablo 100mbit fiber abonesiyim. Türk telekomun büyük beyaz modemini getirip kurdular. Birkaç ay sonra modemin 4 ethernet portuda çalışmaz hale geldi.

Ethernet kablosu ile bilgisayara bağlandığımda “Tanımlanamayan Ağ” hatası vermekte. Kabloyu değişiyorum aynı, masaüstü bilgisayarımda sorun vardır belki diyerekten kablonun ucunu laptopuma takıyorum aynı. Fakat farklı asus marka modemde sorun yok. Ethernet kablosuda laptopda masaüstüde sorunsuz çalışıyor…

36943063 destek numarası ile ticket oluşturdum. 30.09.2020 Tarihinde. O gün bu gündür benden, trac kaydı, yok efendim saha ekipleri yönelndirdi test edildi modem açık tutun şudur budur diyerek ticketi açık tutuyorlar.

ARKADAŞLAR ANLATAMIYORUM GALİBA MODEMİN ETHERNET PORTLARI ÇALIŞMIYOR. SADECE KABLOSUZ BAĞLANIYOR. Farklı kablolar farklı bilgisayar denendi. Modme ETHERNET ÇIKIŞINDAN İNTERNET VERMİYOR. YAZILIM YÜKLENDİ. MODEM RESETLENDİ.

Allah rızası için çaresiz kaldım biri yardım edebilirmi? Teknik destek ekibine laf anlatamamaktan artık canım yanar hal aldı bu nedir ya. Ben foruma ulu orta dert yanmak zorundamıyım? Bir sorunu çözmek bukadarmı zor ya bukadarmı. Ben ne yapıyorum şuan burda. Buna gerek varmıydı? 1 Ay oldu bir ay.

Arızalı modem değişimi nasıl olur nasıl bir süreç işliyor bilgi almaya çalışalım.

Ne yazık ki böyle birşey olmuyor güzel kardeşim. 1 aydır sürünüyorum bak tickette okadar alakasız cevaplar varki anlatamam sana. Birtanesi çözüm olabildimi 1 aydır olamadı. Böyle böyle küstürüyorlar. Fazla verip telekoma geçmeyi düşünüyorum canımıza yetti bu nedir ya.