TurkNet aboneliği başlatırken modem siparişi oluşturdum fakat sonradan kargoya hala verilmediği için siparişimi iptal edip modemimi kendim dışardan temin etmek istiyorum
Modem siparişini iptal edebileceğim herhangi bir yol yok mu kimseye ulaşamıyorum türknetten
Merhaba, buradan “(BTK) Tarife/Kampanyalar” kayıt oluşturun ve temsilyice durumu izah edin. İşlemler esnasında ürün gelirse almayın alırsanız 14 gün için de iade edin.
Net bir Bilgim yok maalesef. Bu süre, sizin bankanıza ve hangi yöntemle iade edildiğine de bağlı. Tahminim; 3/7 gün sürelerin de olacaktır. Buradan"Borç ve Alacak Sorgulama - TurkNet" bakar mısınız?
Hizmetiniz daha başlamadıysa yani aktivasyon sürecindeyseniz evet, ulaşılamaz. Abone numaranızı paylaşır mısınız? (Özelden)
Fatura çıkmadığı için “Fatura/Borç sorgulama” borç bilgisi gözükmüyor. Aktivasyon bittiği zaman ilk faturaca 3/7gün içerisin de çıkar ve o zaman gözükür borç/alacak bilgisi.
3/7 gün içerisin de tekrar kontrol edin ve aktivasyon kaydınızdan takip edin.
Hala siparişini iptal ettiğim modemin parası iade edilmedi. İnternetim bağlandı borç alacak sorgulama kısmına girdiğim zaman hala herhangi bir şey görünmüyor. İlgilenirseniz sevinirim
Modem iadeniz TurkNet tarafından size yapılmıştır. Sistem üzerinde bu bilgiye ulaşıyorum. İsterseniz IBAN’ı verdiğiniz bankanın ile iletişime geçebilirsiniz.
Modemi satın aldığınız banka kartı veya hesabınıza ait IBAN numaranızdan bahsetmiştim. Ödeme yaptığınız bankanız ile iletişime geçmenizi tavsiye ederim.