Modem sipariş iptali hk

Selamlar TurkNet 'e yeni abone oldum. Kurulum için daha gelinmedi. Mobil uygulamadan yanlışlıkla modem sipariş ettim. Ve bunu asla iptal edemiyorum. Sistemde ki bütün numaralari aradim hepsi birbirine yönlendiriyor ve müşteri hizmetleriyle konuşamıyorum. Derdimi anlatamıyorum. Evde zaten modem varmış bir daha gelmesini istemiyorum. 1 saat olmadı siparişi vereli ve iptal edemiyorum. Eğer müşteri hizmetleri bu sekildeyse hic baslamadan aboneliğimi bile iptal edebilirim. Bu ne saçma sapan is ya alt tarafi bi iptal. Şikayet kaydı olusturun deniliyor. Online işlemlere giriyorum destek kaydina basiyorum böyle bir sayfa bulunamamaktadir diyor. Konu ile ilgili acil yardimlariniz bekliyorum.

Merhabalar, müşteri numaranızı bana özel mesaj üzerinden iletir misiniz? Ben size bu konuda yardımcı olmaya çalışacağım.

Ozelden nasil cevap verilir bilmiyorum forumda yeniyim isterseniz burdan yazayım

Olur tabii. Bekliyorum.

1 Beğeni

XXXXXXX müşteri numaram
NOT: MÜŞTERİ NO KALDIRILDI.

Tahmini ne zaman yardimci olursunuz çünkü gercekten sıktı bu konu beni ve tedirginim de istemediğim modemi faturalandırma falan olur diye.

Arkadaşlarıma konu hakkında bilgi verdim. Size en kısa süre içerisinde geri dönüş yapacağım.

Arkadaşlarımdan geri dönüş aldım. Modem çıkışınızı kontrol ederek siparişini iptal edeceğiz. Merak etmeyin. Bu süre zarfı içerisinde sizin yapmanız gereken ekstra bir durum yok.

Çok teşekkür ederim iyi gunler

1 Beğeni