Modem Kurulumundan Sonra Yaşanan Kopmalat

Selamlar @Hankemal.12, bu tarz sorunların birkaç nedeni olabiliyor;

  • Bölgenizde gerçekleşen arıza veya çalışma (santral kaynaklı)

  • Bakır altyapı üzerinden alınan hizmetlerde iç tesisatın oksitlenmesi. (minimum cat6 kablo ile yenilenmesi gerekiyor)

  • Sunulan hızın desteklenmemesi (hız düşürmek / dslam kilidi eklemek gerekebiliyor. modem üzerinden hat değerlerine bakılmalı)

  • Modemin donanımsal ya da yazılımsal olarak sorunlu olması (donanımsal sorunlar için modem değişimi, yazılımsal sorunlar için firmware güncellemesi yapılmalı)

Bireysel kullanıcı olarak önce destek kaydı oluşturabilir, modem hat değerlerinizi buradan paylaşabilirsiniz. Devamında bölgenizde genel bir arıza durumu olmadığını teyit ettikten sonra iç tesisatınızı kontrol ettirebilirsiniz. Modem üzerinde hat değerleriniz sağlıklı görünüyor ise kablolama işlemine müdahale etmeniz gerekmez. Modem firmware güncellemesi ve diğer yazılımsal detaylar için üretici firmadan destek alabilirsiniz.