merhaba yardım almak istediğim konu şöyle.geçen hafta zyxel modem siparişi verdim bugün online işlemlere baktığımda modem satışı yapılmış ve kargoya teslim edilecek görünüyor.ben modem siparişini iptal edecek bir menü bulamadım malum müşteri hizmetlerinede ulaşamıyoruz bana yardımcı olabilirmisiniz iptal etmek için modem başka yerden temin ettim.
yardım edebilecek bir arkadaş varmı ne yapmam gerekiyor.TurkNet 'e ulaşılmıyor .
Online işlem merkezi üzerinden şikayet kaydı oluşturun.
TurkNet artık saçmalamaya başladı.ulaşılabilecek bir Allah’ın kulu yok.zırvaladılar iyice .en güzeli komple iptal .zaten fiyat uygunluğuda kalmadı diğer iss lerden en azından aradığında ulaşabildiğin müşteri hizmetleri var…sorun olduğunda Forum sitelerinden medet uman müşteri konumuna geldik.
Merhaba, özelden müşteri numaranızı paylaşırmısınız ?