Modem ip sorunu

Selamlar türknete farklı bir operatörden geçiş sağladım 17 Aralık günü.İlk olarak modem kurulumunu yanlış yaptığım için modem arayüzüne giriş sağlayamıyordum onu doğru kurduktan sonra modem arayüzünde ki kurulumu tamamladım lakin bu seferde modeme ip gelmiyordu 5 gündür sorunun çözülmesini bekliyorum gelen giden olmadı yardımlarınızı bekliyorum

1 Beğeni

Merhaba Alihankyk bey

Online işlemlerden destek kaydı açarak destek alabilirsiniz.

Hali hazırda arıza kaydı oluşturulmuş durumda ama süreç ilerlemiyor

1 Beğeni

Merhaba Alihankyk bey

5 günden beri online destekten yardımcı olunmadıysa. @EFG arkadaşıma mesaj olarak destek numarası bırakın geri dönüş sağlatacaktır.

Merhaba @Alihankyk, müşteri numaranızı veya açık olan destek kaydı numaranızı bana özel mesaj üzerinden veya buradan iletirseniz tüm bu süreçte elimden geldiği kadarıyla size yardımcı olup destek vermeye çalışacağım. Sizden dönüş bekliyorum.

1 Beğeni

Müşteri numaram 2478269 teşekkürler

1 Beğeni

Arkadaşlarıma ben sizin sürecinizi için detaylı olarak bilgiyi hızlıca verdim. Sizinle kısa süre içerisinde iletişime geçerek yardımcı olmaya devam edeceğiz. Tüm süreç çözümlenene kadar, siz IP alıp rahat bir şekilde internet eişiminize kavuşana kadar ben size yardımcı olacağım.

2 Beğeni

İletişime geçildi tekrardan kurulum yapmam gerektiği söylendi yaptım lakin sonuç aynı modemin üzerinde internet ışığı kırmızı yanmaya devam ediyor

Merhaba Alihan. Bazı kullanıcılarımız kullanıcı adı ve şifresini yanlış girebiliyor. Mesele yanlış olan xxxxdata@turknet.net gibi… Olması gereken xxxxdata@turk.net veya xxxxxadsl@turk.net.

Tekrar dan modeminize reset atarak https://turk.net/online-islemler/modem-sifre-bilgisi kısmın dan dikkatlice kullanıcı adı ve şifrenize bakıp, modeme bunları girin. Eğer yine aynı sorun oluşursa modem de sorun olmadığına eminseniz tekrar yazın yardımcı olalım. Sağlıklı günler.


2 Beğeni

Cevabınız için teşekkür ederim kullanıcı adı ve şifre konusunda bir yanlışım olmadığına eminim tekrar tekrar kurulum yaptım sorun benden kaynaklı değil galiba

2 Beğeni

Merahaba

Bir arkadaşım daha yaşamıştı sorunu düzeltiyorlar. Beklemeniz rica edeceğim

1 Beğeni

Ben bu durumu arka planda yetkili birime tekrar dan ilettim. Sabrınız için şimdi den teşekkür ediyorum.

3 Beğeni

Sorunum hala çözülmedi modeme 70 mbps geldiği değerler üzerinden görülüyor acaba aktivasyon yapılmadığı için mi bu sorunu yaşıyorum veya port ile alakalı bir durum mu artık çok sıkmaya başladı günler geçiyor herhangi bir gelişme olmuyor

Destek kaydınız dan gelecek yanıtı bekleyelim.

1 Beğeni

Sorunum hala çözülmedi modemde internet sembolü hala kırmızı


2 hafta oldu internetim hala aktif değil

SMS veya Mail ile size DSL kullanıcı adı ve şifresi gönderildi mi?

Evet kurulum yaptım (20 karakter)

Daha önce yaşanmamış bir sorun mu yaşıyorum neden hala çözümlenmiyor anlamış değilim