Ben ev internet aboneliğimi iptal ettim ve modem iadesi için kargo bilgisi ve iade koduna ihtiyacın var. Yurt dışındayım ve uygulamadan bu konuda destek kaydı almakta problem yaşıyorum. Modem iadesi için gerekli bilgilerin mail ile bana gönderilmesi için müşteri hizmetlerine mail attım ancak yanıt alamadım 4 gün geçti. Bu durumda ne yapabilirim? Teşekkürler
Merhabalar, konu ile ilgili 85653962 numaralı kaydınızı oluşturduk. Ekibimiz kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçip destek olacaktır. Sizi bilgilendireceğiz. @Bugrat
Kayıtlı Sim kartım yanımda değil maalesef yurtdışındayım. Adres bilgisi için teşekkürler. Ancak aras kargoya bu adrese modemi göndermek için babam gittiğinde “Turknetten verilen iade kodu olmadan gönderi yapılamayacağını” söylediler.